Skip to main content
Vraag

Duur zichtbaarheid bovenste menubalk in te stellen

  • 12 September 2024
  • 6 reacties
  • 65 keer bekeken

Ik weet niet of dit nieuw is, je kunt sinds de daarvoor bedoelde update menubalk zichtbaar tijd instellen geldt dit nu ook voor de balk bovenin , als ik menubalk tijd zet op bv 5 seconden blijft de balk boven wanneer ik hem gebruikt ook 5 seconden aan, zet ik het op 1 seconden balk boven uit na 1 seconden . Dat is dus zeer snel schakelen als je bv naar Opgeslagen wilt gaan.

Is inderdaad irritant. Ik heb het op 2 sec staan. Door die 2 sec wordt bij opnamen ook de mogelijkheid om bv reclame door te spoelen d.m.v. 700 in te tikken en dan > beperkt tot die 2 sec.   


Hoi @JDD. Het klopt dat je de weergaveduur van de informatiebalk kan wijzigen van 1 t/m 30 seconden. Standaard is dit 5 seconden. 


Waarom kan dat niet seperaat ingesteld worden bv informatiebalk 5 sec en menubalk 1 sec. 


Hoi @JDD. Het klopt dat je de weergaveduur van de informatiebalk kan wijzigen van 1 t/m 30 seconden. Standaard is dit 5 seconden. 

Dat is juist het punt. Die instelbare tijd is een zeer welkome feature maar het wordt een beetje te rigoureus toegepast. Ook de menubalk en de vooruit spoel optie is daaraan gekoppeld.


Is er een kans dat het aangepast kan worden 


Is er een kans dat het aangepast kan worden 

Ik denk dat je het in je eerste bericht andersom bedoelt. De lang gewenste optie was om de info onder in beeld instelbaar te maken. Dat is nu gerealiseerd. Een gevolg hiervan is dat de menu opties boven in beeld ook diezelfde tijd in beeld blijven.


Reageer