Skip to main content

Gisteravond viel, tijdens het aanzetten, 1 van de 3 DVS1200 uit, zonder aanwijsbare storingsbron. Aan het resetten geweest. Alle 3 in elkaar gestoten en gereset vlgs voorschrift. Duurt zeker 20 minuten voordat de lampjes wit beginnen te knipperen. In verschillende contactdozen geprobeerd maar de lampen blijven van alle 3 nu wit knipperen. Wat nu, de storingsdienst kan mij niet verder helpen dan mij dit forum aan te bieden.

 

Welkom @Piet van der Windt 

 

Probeer eens de tip uit dit topic DVS 1200 adapters werken niet

En Storing met de Draadloze Verbindingsset oplossen


Hoi @Piet van der Windt, welkom hier. 

Problemen met de DVS, deze heeft moeite om stabiel signaal te vinden. Je hebt ook al best veel geprobeerd, maar zonder succes? Ook heb je de stappen op de pagina's die Tycha gepost heeft geprobeerd? Je kan ze ook nog even elders testen, werken ze dan wel? Zo niet, dan kun je voorzichtig concluderen dat er een wellicht de geest heeft gegeven. 


Dank voor je reactie Bart. Al met al gaf me dit een ontzettend onbevredigend gevoel en heb ik toch weer gebeld met KPN. Nu heb ik ze, met hulp van volhoudende, rustige en geduldvolle dame van KPN weer an de gang gekregen. Wat bleek; alle 3 de DVS zijn in de “stand by” modus terecht gekomen en moesten daaruit worden gehaald. Toen dat uiteindelijk was gelukt kreeg ik weer constant wit licht.


Dat kan ik mij wel voorstellen, maar je had al zoveel geprobeerd. In ieder geval ben ik blij te lezen dat je ze samen met mijn collega weer aan de praat hebt gekregen. :)

Mochten we nog weer iets voor je kunnen betekenen, dan zien we je graag weer verschijnen. 


Hallo @Piet van der Windt , bij Devolo kun je een hulpprogramma genaam ‘cockpit’ dowloaden en daarmee kun je precies de status van de DVS’en uitlezen en aanpassen.