Skip to main content

Hi,

Ik heb een email ontvangen om mijn tv boxen om te ruilen, maar we hebben er twee in gebruik en ik kan er maar 1 aanvragen. Hoe wijzig ik het aantal?

 

Gr. Karen

Hallo @Karen Blanksma ,

Gewoon nu eerst één ontvanger omruilen. En dan de volgende keer de ander.  


Ik zou even bellen met KPN want lijkt me beetje onzin om ze om en om op te sturen.


@Karen Blanksma 

Om welke KPN tv decoder gaat het? 

Je kan ook gratis (morgen na 8 uur) 0800-0402 bellen en dan kan je waarschijnlijk wel beide gelijktijdig omruilen. 


Ik heb gebeld, zij konden er ook geen 2 tegelijk bestellen om om te ruilen, dus nu doen we eerst 1 en kijken dan wat er gebeurt. Blijf het raar vinden hoor, als ik nu 2 tv kastjes heb moet ik doe toch in één keer kunnen swappen? 

Maar we gaan het zien anders maar weer bellen.

 

Het gaat trouwens om ZTE volgens mij, zo'n wit kastje voor 4k tv van (jawel) alweer 7 jaar terug gekregen.


Da's wel gek. Dat zou normaliter gewoon prima tegelijk moeten kunnen. Maar, als mijn telefonische collega's het ook niet anders konden doen, dan is dit ook de beste manier. Je kunt dan, nadat deze omruil is uitgevoerd, via de omruiltool de andere doen.


Betaal je ook voor 2 ontvangers? 


Betaal je ook voor 2 ontvangers? 

 

@j3roentje 

Wat bedoel je?

Bij het tv abonnement krijg je altijd 1 KPN tv decoder in bruikleen.

Voor € 5,-- per maand extra krijg je een 2de KPN tv decoder in bruikleen.


Betaal je ook voor 2 ontvangers? 

 

@j3roentje

Wat bedoel je?

Bij het tv abonnement krijg je altijd 1 KPN tv decoder in bruikleen.

Voor € 5,-- per maand extra krijg je een 2de KPN tv decoder in bruikleen.

Klopt, maar wat als je maar 1 decoder in bruikleen hebt en de 2e op Marktplaats gekocht hebt. 

Dan zal er ook maar 1 decoder in het systeem staan waardoor je er ook misschien maar 1 kan omruilen via de tool? 


@j3roentje 

Het geld uiteraard alleen  voor KPN tv decoders die je via KPN in bruikleen hebt.

Via Markplaats is illegaal en kunnen niet omgeruild worden, KPN kan ze zelfs afsluiten (en dat mogen ze). 


Haha nee dat is het niet. Ik heb 7 jaar geleden gewoon twee units gekregen bij mijn abonnement, dit zat er gewoon bij zonder extra kosten. Maar als het zo moet dan zal het wel, ruil ik eerst de ene om en dan de andere. 


Haha nee dat is het niet. Ik heb 7 jaar geleden gewoon twee units gekregen bij mijn abonnement, dit zat er gewoon bij zonder extra kosten. Maar als het zo moet dan zal het wel, ruil ik eerst de ene om en dan de andere. 

 

Zover ik weet krijg je altijd maar 1 KPN tv decoder.

Voor de 2de moet je € 5,-- per maand extra betalen.

Dus standaard 2 stuks? 

En zonder extra kosten?