Skip to main content

Onbegrijpelijk dat KPN een lijst van zenders alleen thuis beschikbaar stelt.

Ik ben jaren bij ZIGGO geweest en in ieder land van de EEG waren alle zenders te kijken.

Mijn jaar bij kpn is om en guess what?  IK GA TERUG NAAR ZIGGO.

Ook bij het begin van mijn abonnement kpn heb ik ZOVEEL problemen gehad.  UITEINDELIJK NA HEEL VEEL TELEFONISCH CONTACT en geen TV kunnen kijken heeft een medewerker mij verteld dat het TV kastje nog heel veel kinderziektes liet zien en dat het VEEL TE VROEG WAS AANGEBODEN.

Vwb de zenders, zelfs als ik bv bij de buren zou zijn…….niet beschikbaar!

werkelijk bespottelijk dat KPN deze beperkte dienst laat zien.

ZIGGO IK KOM ER AAN!

Wat bedoel je met een lijst van zenders ?

Probeer eens BBC, Canvas, etc etc het is een LIJST van zenders alleen beschikbaar thuis.  Dus volgende week in Parijs bv kan ik deze lijst niet zien.

ik heb het ooit op deze forum zender voor zender neer gezet, heb het nu niet voorhanden.

check it out.

Oké ja ik gebruik de Chromecast met een vpn verbinding, dan werkt het gewoon. KPN heeft gewoon de rechten niet om het buiten huis te kijken. Daarom kan het niet.

Hallo @carleey ,

Dat klopt, KPN heeft voor een aantal zenders niet de rechten gekocht voor het doorgeven buitenshuis.  

ik heb het ooit op deze forum zender voor zender neer gezet, heb het nu niet voorhanden.

check it out.

En dat heb ik voor jou gedaan: 

carleey schrijft: 

Hier volgt een lijst van zenders die ik niet kon kijken omdat ik niet thuis was:

BBC One 

BBC Two 

Belgie 1

Canvas

Ketnet

BBC News

Zender van de maand

Das Eerste

ZDF

RTL  Duitsland

WDR

ARTE

EuroNews

TRT

Deze lijst klopt. KPN heeft voor deze zenders niet de rechten om die buiten je eigen adres (vaste aansluiting) aan te bieden. 
Het is niet bij alle providers hetzelfde.

PeterG heeft dit overzicht gemaakt: 

https://breedbeeldweetjes.wordpress.com/zenderindeling-kpn-mobiel-kijken/ .

Reageer