Skip to main content

Dag allemaal,

 

bezitter van 2x KPN+ box. Eentje heeft al vanaf het begin last van vastlopers. Als ik vanuit een app weer terug keer naar het menu en op Live Tv druk loopt hij vast en start hij Netflix op. Als ik daarna Netflix verlaat gaat het kastje opnieuw opstarten. Zeer irritant. Alles bedraad aangesloten en diverse malen zelf opnieuw gestart en gereset. Geen verschil probleem blijft. Het kastje wat ik gebruik komt uit de eerste testfase. Bij het ander kastje heb ik geen probleem.

Misschien kunt u de kastjes eens wisselen met elkaar. Verhuist het probleem dan mee? Zo ja, dan zou het ene kastje kapot kunnen zijn.

Zo nee, dan kan er een kabel niet goed zijn of is het kastje aangesloten op een switch die geen IMGP snooping ondersteunt of een aangesloten met een powerline adapter?


Het probleem blijft als ik het kastje omwissel. Lijkt echt iets niet goed te zijn. De termen gie u gebruikt ken ik niet maar het is toch vreemd dat je opeens op Netflix uitkomt wanneer je op Live Tv klikt. Lijkt me meer iets softwarematig 


Reageer