Skip to main content

Wat zou het prettig zijn als bij het tweede en volgende profiel ook een emailadres en wachtwoord vastgelegd kan worden waarmee men in de app in zou kunnen loggen, dan hoeft de KPN ID van de contractant niet meer gedeeld te worden.

Je zou dit scherm dus uit kunnen breiden met een emailadres en wachtwoord.

Op de achtergrond zou, indien nodig, voor dat emailadres een aparte KPN ID aangemaakt kunnen worden.

Bij het inloggen in de app zou de o.b.v. de gebruikte inlog het bijbehorende profiel geactiveerd kunnen worden en men zou niet zomaar moeten kunnen switchen van profiel of anders alleen door gebruik van een pincode. Ook die pincode zou per profiel vastgelegd kunnen worden.

Als je dan ook nog een vinkje maakt of het profiel zijn eigen instellingen, zoals de zenderlijst, mag veranderen  dan heb je ineens een omgeving waar je met een gerust hart de kinderen gebruik van kunt laten maken.

Zo zou je als ouder dus een profiel kunnen maken voor de kinderen met alleen de zenders die ze mogen zien.

Ha ​@wjb, jouw verbetervoorstel in de TV+ app bèta is destijds door het team bekeken, maar afgewezen. Voor nu is daar nog geen verandering in gekomen. Als er wel plannen voor zijn, dan hoor je dit vanzelfsprekend van ons.

Ik hoop dat je dit opnieuw opneemt met het team want wat mij betreft is dit een zeer gewenste functionaliteit.

Dan word het veel te interessant voor account sharing. Dus dat doet KPN bewust niet denk ik...

Dan word het veel te interessant voor account sharing. Dus dat doet KPN bewust niet denk ik...

Ik denk niet dat je je daar druk over hoeft te maken. De smart TV app is sowieso al alleen op het eigen thuisnetwerk te gebruiken en voor de app op tablet en telefoon deldt een maximum van vijf apparaten.

Dat eerste is op te lossen door VPN. En wat betreft dat tweede: dat zijn toch 5 accounts buiten het huishouden als je het zelf niet gebruikt.

Inloggen met KPN ID wordt grotendeels bedient door een heel ander KPN team. Dit valt niet onder KPN TV, dus onze invloed daar is beperkt. Ik zal maandag eens een balletje opgooien daar. Kan me niet voorstellen dat deze wens daar niet al bekend is.

Reageer