Skip to main content

Is mijn ontvanger HMB 2260 geschikt om het EK in Ultra HD te kijken?

Nee, dat kan niet. Maar heb je een Smart-TV? Dan kan je via de app wel in UHD kijken.

Of je downloadt de app en cast naar de tv, @HansDav .


Nee @HansDav , dat kan alleen via de TV+ Box (DIW 7022) of een tv-ontvanger type VIP5202.

Heb je een ongeschikte tv-ontvanger (zoals de HMB 2260), dan kun je het speciale NPO 1 UHD kanaal helaas niet ontvangen. Dan kijk je natuurlijk het EK op kanaal 1 in HD. 

Kijk je tv via de KPN SmartTV App? Dan krijg je ook toegang tot het speciale NPO 1 UHD kanaal op zender 690.  

Kijk je tv via de KPN TV App? Cast kanaal 690 naar een televisie die die HDR volgens de HLG standaard ondersteunt. 

bron: Het EK 2024 in UHD bij KPN | KPN Community


Beste @HansDav,

Nee de HMB2260 is niet geschikt voor UHD, het is een HD ontvanger. 


Bedankt voor de geboden duidelijkheid!


De Arcadyan HMB 2260 is alweer een aardig oud beestje.

 

Misschien kan je overwegen om over te stappen naar een nieuw abonnement.

KPN tv+

Dan krijg je de Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box) en daar kan het perfect op.

En meestal ben je ook nog eens goedkoper uit. 


Heel goede tip!! Heb gisteren 2 TV+ boxen besteld en ga  €12 per maand minder betalen.😀


Heel goede tip!! Heb gisteren 2 TV+ boxen besteld en ga  €12 per maand minder betalen.😀

Dan heb je het opnemen-pakket ook meteen gratis @HansDav 


Zijn de Olympische spelen ook in UHD te zien? 


Zijn de Olympische spelen ook in UHD te zien? 

 

Dat is helaas nog niet bekend.


Kan de hmb 2260 niet omgeruild worden zonder een nieuw abonnement af te sluiten. Als ik een nieuw abonnement afsluit ben ik mijn gratis Spotify kwijt.


Kan de hmb 2260 niet omgeruild worden zonder een nieuw abonnement af te sluiten. Als ik een nieuw abonnement afsluit ben ik mijn gratis Spotify kwijt.

 

Als je abonnent vrij is, kan je via gratis 0800-0402 of MIJNKPN je abonnement omzetten naar KPN tv+.

Dan krijg je de nieuwste (mediabox) Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box). 

En meestal ben je ook nog goedkoper uit. 

Internet € 42,50 (100 Mb/s) en 1ste DIW7022 € 12,50 totaal € 55,--

2de DIW7022 (KPN tv+ box) € 5,-- per maand en dan heb je opnemen pakket er gratis bij. 

 

Maar je moet wel je abonnement omzetten.

Waarom zou je dat niet willen? 

Want Spotify betaal je indirect via het abonnement en dat is dan al aardig oud.

 

Indien nodig kan je zelfs Spotify free nemen met dezelfde gebruikersnaam en wachtwoord. Zie ook hier. 


Kan de hmb 2260 niet omgeruild worden zonder een nieuw abonnement af te sluiten. Als ik een nieuw abonnement afsluit ben ik mijn gratis Spotify kwijt.

 

Als je abonnent vrij is, kan je via gratis 0800-0402 of MIJNKPN je abonnement omzetten naar KPN tv+.

Dan krijg je de nieuwste (mediabox) Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box). 

En meestal ben je ook nog goedkoper uit. 

Internet € 42,50 (100 Mb/s) en 1ste DIW7022 € 12,50 totaal € 55,--

2de DIW7022 (KPN tv+ box) € 5,-- per maand en dan heb je opnemen pakket er gratis bij. 

 

Maar je moet wel je abonnement omzetten.

Waarom zou je dat niet willen? 

Want Spotify betaal je indirect via het abonnement en dat is dan al aardig oud.

 

Indien nodig kan je zelfs Spotify free nemen met dezelfde gebruikersnaam en wachtwoord. Zie ook hier. 

Ja het is al een oud abonnement dat zou KPN moeten waarderen maar dit is de 2e keer al dat we alleen gebruik kunnen maken van de acties als we het abonnement omzetten. De vorige keer het antie virus programma voor geloof ik 5 gebruikers nee alleen voor nieuwe abonnementen en nu dit weer dank u voor uw jaren lange vertrouwen in ons.


Kijk eens in de verlengshop @Michiel1 of daar een leuke aanbieding bij is:

https://inloggen.kpn.com/?response_type=code&redirect_uri=https%3A%2F%2Fwww.kpn.com%2Fshop%2Fverlengen%2Finternet&client_id=ShopBff-OpenIdConnect&state=r593fFHIFZyvEphtgO2j


In je huidige abonnement is Spotify ook niet gratis. Het zat er altijd in met 3 euro korting. Inmiddels mag kpn geen korting meer geven van Spotify, dus betaal je in Alles in één gewoon het standaard bedrag.

De term gratis is door kpn lange tijd verkeerd gebruikt. Had ‘inbegrepen’ moeten zijn.

Waarom denk je dat Alles in één Standaard en Premium duurder zijn dan Alles in één Instap terwijl al die opties als gratis vermeld staan/stonden?????

kpn.com/spotify

reken het maar eens uit bij een huidig abonnement met Spotify erbij…. Kom je hoogstwaarschijnlijk nog wat lager uit in prijs ook.

100 Mbps + TV+ (basispakket) + Spotify + vaste telefoon = € 66,01


@Michiel1 

 

Zie in mijn reactie waarop je reageert naar de prijzen en zie ook het schema van @PeterG 

Ik denk dat je bij overstappen veel goedkoper uit bent en ook als je Spotify erbij zou nemen (die kan je ook gratis nemen, dat gaat automatisch als je abonnement eindigt).

En je hebt dan ook KPN veilig (virusscanner) voor 5 apparaten bij het nieuwe abonnement KPN tv+.😉


Dit zit er sinds enkele maanden niet meer in @joop2011 .

En je hebt dan ook KPN veilig (virusscanner) voor 5 apparaten bij het nieuwe abonnement KPN tv+


Dit zit er sinds enkele maanden niet meer in @joop2011 .

En je hebt dan ook KPN veilig (virusscanner) voor 5 apparaten bij het nieuwe abonnement KPN tv+

 

Dat is wel jammer.

Ik gebruik het op 4 apparaten.

Hopelijk ga ik straks niet meer betalen.

 

Maar ik begrijp hieruit dat de KPN veilig (F secure) er helemaal uit is of dat je het extra moet bestellen? 


Iedereen die het in zijn abonnement heeft houdt het @joop2011 . Tenzij je vernieuwt.

Iedereen die nu het nieuwe abonnement neemt heeft KPN Veilig er niet meer bij. Wel af € te nemen. 

http://kpn.com/kpnveilig

 


@PeterG 

Mijn hartelijke dank. 


Reageer