Skip to main content

Sportzomer 2024: EK voetbal in betere beeldkwaliteit

De sportzomer van 2024 is in aantocht. Sportieve hoogtepunten in de komende maanden zijn het EK voetbal en de Olympische Spelen.
Lees het in Totaal TV

Ā 

Dit is natuurlijk mar deels waar. Voor UHD heb je ook een 4K-televisie nodig. Persoonlijk vind ik HDR mooier beeld geven dan SDR. Al moet ol er wel direct bij vermelden dat HDR op dit moment nog niet plug and play is net zoals SDR. Zie ook de klachten over bijvoorbeeld donker beeld bij NPO 1 UHD dit EK voetbal.


vergeet Disney+ niet zonder duurder abonnement beschikbaar. In tegenstelling tot Netflix en HBOMax.

@Rowi.Ā voor de volledigheid toegevoegd bij mijn reactie.


Dit is natuurlijk mar deels waar. Voor UHD heb je ook een 4K-televisie nodig.Ā 

Je bedoelt dat je voor HDR een 4k of 8k televisie nodig hebt. Omdat er geen fullhd schermen met HDRĀ ondersteuning worden gemaakt, althans zover ik weet niet.


Dit is natuurlijk mar deels waar. Voor UHD heb je ook een 4K-televisie nodig.Ā 

Dat is niet waar, een full-HD televisie die h.265 hevc en HDR/HLG ondersteunt is voldoende.

Dat die televisies er niet zijn is een ander issue.


Dit is natuurlijk mar deels waar. Voor UHD heb je ook een 4K-televisie nodig.Ā 

Dat is niet waar, een full-HD televisie die h.265 hevc en HDR/HLG ondersteunt is voldoende.

Dat die televisies er niet zijn is een ander issue.

Ja, met een DAF kan je ook een Formule 1 race winnen. Als DAF een Formule 1 auto zou hebben gemaakt. Dat DAF die auto niet heeft dat is een ander issue.

Ik schat WJB zou hoog in dat hij begrijpt dat mijn reactie gebaseerd is op apparatuur die op dit moment het meest door consumenten wordt gebruikt. Hij geeft zelfs aan dat een dergelijke televisie op dit moment helemaal niet verkrijgbaar is.


Dit is natuurlijk mar deels waar. Voor UHD heb je ook een 4K-televisie nodig.Ā 

Dat is niet waar, een full-HD televisie die h.265 hevc en HDR/HLG ondersteunt is voldoende.

Dat die televisies er niet zijn is een ander issue.

Ā 

Dit is natuurlijk mar deels waar. Voor UHD heb je ook een 4K-televisie nodig.Ā 

Je bedoelt dat je voor HDR een 4k of 8k televisie nodig hebt. Omdat er geen fullhd schermen met HDRĀ ondersteuning worden gemaakt, althans zover ik weet niet.

Ā 

Ā 

Zeker.

Onze televisie in de slaapkamer isĀ  Full HD, een LG 32ā€ uit 2020, en heeft HDR.

Of hij ook H.265 ondersteund, durf ik niet te zeggen.

Maar Ned. 1 UHD met EK voetbal was perfect op deze tv.Ā 

Ā 

Ā 

En @Rowi.Ā mijn excuus.

Omdat bij Prime Video UHD staat en meestal ook met HDR had ik in dit geval de verkeerde conclusie getrokken.Ā 


Ondertussen lijkt het wel duidelijk dat de Olympische spelen in Nederland gewoon in HD met SDR wordt geleverd zowel via Eurosport en HBO Max.


Ondertussen lijkt het wel duidelijk dat de Olympische spelen in Nederland gewoon in HD met SDR wordt geleverd zowel via Eurosport en HBO Max.

Ā 

Dat beeld ziet er ook best mooi uit hoor.

Het gaat mij vooral om de sport.

En een mooier beeld is natuurlijk leuk meegenomen.šŸ˜‰


Reageer