Skip to main content

wie kan mij helpen?elke dag om 23.00 stopt het tv kijken er komt een freeze en je kunt niets meer. helaas is KPN niet oplossingsgericht en komen zij alleen maar met standaard verhalen. lossen niets op en trekken overal hun handen van af. 

 

ik ben het zo zat aan het worden niets helpt en geen support van KPN.

wat is er gebeurd met het bedrijf, lijken alleen maar bezig met geld binnenhalen zonder een goede dienst te leveren
 

 

Hi @Jerros, niet fijn dat het vinden van een oplossing zo lastig lijkt. We denken op het forum graag met je mee.

Om dat te kunnen doen hebben we meer informatie van je nodig: Welke tv-ontvanger heb je? Hoe is de tv-ontvanger aangesloten op je modem? Krijg je een foutmelding te zien als tv kijken vastloopt ( zo ja, welke)? Wat moet je doen om het op te lossen? Maak het nog uit wat je op dat moment kijkt: live tv of bijvoorbeeld terugkijken van programma's of opnames? En heb je zelf verder al dingen geprobeerd?

Alle details zijn welkom, alleen op die manier kunnen we je goed verder helpen.


Wij hebben een Arris tv ontvanger. Helaas ben ik nu alweer een uur bezig om de tv opgestart te krijgen. De TV ontvanger is aangesloten op een switch welke door KPN is geleverd. 

Bij het bevriezen van het beeld komt er geen foutmelding. Het scherm bevriest en doet niets meer. Zowel bij live tv als bij terugkijken hetzelfde probleem.

Ik heb al veel geprobeerd maar helaas blijft het gezeik aanhouden.

 


haal die switch er eens tussenuit. TV rechtstreeks aansluiten op de experia. 


@Jerros Het is soms even zoeken naar wat de oplossing is. Net als Emiel ben ik ook benieuwd naar hoe het gaat als je de tv-ontvanger als test rechtstreeks op je modem aansluit. En heb je daarnaast de frisse start al geprobeerd? Dat helpt in veel gevallen goed.


Zal dit weekend weer proberen om tv ontvanger rechtstreeks op het modem aan  te sluiten.

een frisse start kan ik ook nog uitvoeren