Skip to main content

Ik heb sind een maand KPN TV en precies hetzelfde probleem: rond half zeven krijg ik een melding dat er geen internetverbinding is. En ja precies als ik aan het terugkijken ben. En daarna kan ik niet kiezen uit verder kijken maar begint het TV programma weer vooraan 😒)
Er is een super sterk wifi signaal (modem staat op ca 2 meter afstand!)

Dit kan natuurlijk niet met een TV apparaat te maken hebben want die TV doet niets anders dan het signaal van de TV box zichtbaar maken.
Daar gaat dus iets niet goed. Het is alleen rond dat moment van de dag later nooit meer.

Admin: afgesplitst en nieuw topic voor je vraag aangemaakt 

Wat een vreemd probleem dit ​@Rene16 🤔

Dat het elke dag rond hetzelfde tijdstip gebeurt, lijkt er toch wel op te wijzen dat er ergens iets in je netwerk aanwezig is dat op dat moment ‘iets doet'. Heb je wellicht lampen of andere apparaten met een timer?

Je geeft verder aan dat je modem op 2 meter afstand staat, zou je - puur om te testen-  eens willen kijken wat er gebeurt als je de ontvanger niet via wifi aansluit, maar met een netwerkkabel? Als het dan goed blijft, weten we in ieder geval zeker dat de verstoring iets met het wifinetwerk te maken heeft. Ik hoor graag je bevindingen! 

Hoe staat het er nu voor ​@Rene16? Heb je dingen kunnen testen en uitsluiten? 

Reageer