Skip to main content
Beantwoord

Elke dag verbinding weg, opnames die stoppen, zenders die niet omschakelen, gids die vast hangt

• July 23, 2026
  • 5 reacties
  • 99 keer bekeken

Elke dag verbinding weg, opnames die stoppen, zenders die niet omschakelen, gids die vast hangt. Resetten helpt niet, probleem begint weer, oh ja, die gids en zender problemen is al jaren, de opnames die stoppen met afspelen is nieuw.

Beste antwoord door Maja van KPN

Hi ​@Wil Jaspers, flink balen dat je elke dag met deze problemen te maken krijgt ☹️

Ik zie dat Joep al uit heeft gelegd dat je niet meer onze nieuwste ontvanger in gebruik hebt. Het klopt dat we dit type ontvanger momenteel vervangen, maar dit is enkel in verband met Netflix, en dit is niet iets dat je zelf aan kunt vragen. Als je ook Netflix kijkt via de ontvanger, zal je hierover vanzelf door ons geïnformeerd worden: We vervangen verouderde tv-ontvangers

Als je géén Netflix gebruikt, hoort de ontvanger gewoon goed te functioneren. Aangezien jij toch steeds problemen ondervindt, lijkt het me het handigst om hier even wat dieper in te duiken en op zoek te gaan naar de oorzaak van deze verstoringen. Ik wil je dan ook aanraden om even contact te leggen met onze directe klantenservice, zodat er met je meegekeken kan worden en er ‘live’ dingen kunnen worden getest en doorgemeten. Dit kan online via Facebook messenger, InstagramX.com en Bluesky, maar het is ook mogelijk om een belafspraak maken via onze digitale assistent. Je wordt dan teruggebeld op een moment dat het jou goed uitkomt!  

5 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • July 23, 2026

Nou dat klinkt niet best ​@Wil Jaspers . Kan je iets meer vertellen? Welk type ontvanger en welk type modem heb je? Is de ontvanger met een kabel aangesloten op het modem? Graag zoveel mogelijk informatie. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 24, 2026

XS4ALL, fritzibox, bekabeld HMB2260V2. Hoe meer KPN 'snachts werkt “om alles beter te maken “ hoe meer het gaat haperen, persoonlijk denk ik dat ze meer klanten hebben dan hun servers aankunnen.

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • July 24, 2026

De 2260 is al een oudje. Ik raad je aan om contact op te nemen met de klantenservice 0800-0402.  Ik heb begrepen uit een ander topic dat de box dan vervangen wordt.

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • July 30, 2026

Hi ​@Wil Jaspers, flink balen dat je elke dag met deze problemen te maken krijgt ☹️

Ik zie dat Joep al uit heeft gelegd dat je niet meer onze nieuwste ontvanger in gebruik hebt. Het klopt dat we dit type ontvanger momenteel vervangen, maar dit is enkel in verband met Netflix, en dit is niet iets dat je zelf aan kunt vragen. Als je ook Netflix kijkt via de ontvanger, zal je hierover vanzelf door ons geïnformeerd worden: We vervangen verouderde tv-ontvangers

Als je géén Netflix gebruikt, hoort de ontvanger gewoon goed te functioneren. Aangezien jij toch steeds problemen ondervindt, lijkt het me het handigst om hier even wat dieper in te duiken en op zoek te gaan naar de oorzaak van deze verstoringen. Ik wil je dan ook aanraden om even contact te leggen met onze directe klantenservice, zodat er met je meegekeken kan worden en er ‘live’ dingen kunnen worden getest en doorgemeten. Dit kan online via Facebook messenger, InstagramX.com en Bluesky, maar het is ook mogelijk om een belafspraak maken via onze digitale assistent. Je wordt dan teruggebeld op een moment dat het jou goed uitkomt!  

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • August 3, 2026

Hoe staat het er nu voor ​@Wil Jaspers? Heb je er hulp bij weten te krijgen, en zijn de problemen wellicht al opgelost? Ik hoor het graag!