Skip to main content

Ik moet op de 2 tv kastjes iedere keer bij starten opnieuw aanmelden/inloggen.

Melding dat er geen internet verbinding is terwijl alles gewoon pingelt in het netwerk met snelheden van 350 mbps en meer. Verbinding wordt wel onthouden en is aan te kiezen in de lijst.

Setup: KPN Glasvezel met modem  Box 12, 2 x SW en 2 x tv kastje 7022

Met Apple TV kastje geen probleem.

 

Groet,

Tom Slotboom

Welke SuperWiFi's heeft u? De witte of de zwarte? 


De jongste, zwart. 


 Hoi @Tom Slotboom. Wat vervelend dat je steeds opnieuw moet aanmelden. Op welke manier is de ontvanger aangesloten op jouw KPN Box12. Bekabeld, WiFi of met een kabel op jouw SW2? 


Hi, de kastjes zijn met wifi aangesloten. Bij opstarten iedere keer weer geen internet verbinding ververs pagina. Netwerk en internet werken dan goed en op andere apparaten is er geen probleem, zoals een Apple TV+ kastje

Is dit een software probleem of moet het kastje altijd aanstaan?


Het kastje hoeft niet altijd aan te staan. Heb je de mogelijkheid om één van de twee ontvanger tijdelijk bekabeld aan te sluiten? Ik ben benieuwd of het dan nog steeds gebeurd. 


Ik kan tijdelijk een kabel door de kamer leggen om te testen. Kan niet als permanente oplossing.

Hou je op de hoogte.


Natuurlijk werkt dat. De wifi verbinding is dan uitgeschakeld. 

Zitten er tekens als @ < of > in je wifi wachtwoord?


Niet specifiek die tekens. 
20 tekens letters, cijfers en tekens 

Nooit gedoe gehad met apparatuur in huis te verbinden met het wifi netwerk tot die kpn kastjes. Ziggo bleef ook verbonden, Apple TV geen probleem


Reageer