Geachte lezers,
Sinds enkele weken moet ik de KPN tv+plus als ik de TV (grundig) aanzet resetten om beeld en geluid te krijgen. Heb het probleem daarvoor nooit gehad! Weleens dat er geluid was maar dat probleem heeft iedereen heb ik gelezen….
Geachte lezers,
Sinds enkele weken moet ik de KPN tv+plus als ik de TV (grundig) aanzet resetten om beeld en geluid te krijgen. Heb het probleem daarvoor nooit gehad! Weleens dat er geluid was maar dat probleem heeft iedereen heb ik gelezen….
Nee, dat is uiteraard niet normaal.
Wat krijg je te zien als je de TV+ Box en televisie aanzet?
Bij aanzetten krijg ik even een grijze balk boven in tv beeld en daarna zwart...resetten en in
beeld installatie voltooi en het werkt rara hoe kan dat? HDMI CEC is uitgeschakeld dus dat kan het niet zijn, ook heb ik met een andere HDMI kabel geprobeerd hetzelfde probleem.
En wat gebeurt er als je niet de TV+ Box reset maar met de source knop op de afstandsbediening even de ingang van de televisie switcht naar een andere hdmi poort en weer terug naar de hdmi poort waar de TV+ Box op aangesloten is?
Fijn dat je meedenkt, het bovenstaande heeft geen effect, het blijft een raar verhaal wat eenmaal reset en probleem is voor 24 uur opgelost maar ergens zit er een foutje in….
Geef jouw TV+ Box eens een echte factory reset met de paperclip methode, soms kan dat verrassende resultaten hebben.
Je zult dan helaas wel de TV+ Box van scratch af opnieuw moeten configureren.
Ja, dat zal misschien helpen om al die mislukte updates te verwijderen...bedankt voor je advies
Hoi
Hallo Erwin, heb het opstartmodus op Ecostand gezet en tot nu toe start de tv netjes op!!!
Dat klinkt hoopvol ! Mocht het toch weer misgaan, laat het ons weten!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.