Skip to main content

Ik kan alleen maar Nederland 1, 2 en 3 op mijn PC via KPN Interactieve TV zien sinds vandaag! Hetzelfde probleem als eens eerder gehad en toen was er een storing en werd het na een paar dagen pas verholpen. Nu geen storing zeggen ze, maar ik heb dit probleem nu weer. Ben ik de enige?

Dat is niet helemaal de bedoeling natuurlijk. 

Ter controle: werkt het wel via de ontvanger en de APP in je telefoon?

Wat voor laptop heb je? Mac of een Windows pc?

Besturingssysteem? Welke browser gebruik je? Is die up to date? Er is zeer onlangs een aanpassing geweest in Chromium, waar Google Crome en Microsoft Edge op gebaseerd zijn. Daar moet je wel de meest recente versie van hebben.

Op de TV krijg ik gewoon alle zenders.

Windows pc , maar wel met Windows 7, maar gisteren deed alles het nog gewoon prima.

Windows 7 is veel te oud. Wordt al vele jaren niet meer van beveiligingsupdates voorzien. Een virusscanner dekt geen beveiligingsleks. En inmiddels is 7 wel een mandje. 

Welke browser gebruik je?

Deze week wordt er een Chromium update uitgerold. Ook bij ziggo melden Windows 7 gebruikers dat het niet meer werkt. 

En ik zie dat voor, inmiddels al een paar jaar niet meer ondersteunde systemen, ook niet meer veranderen. 

Mag hopen dat je onder Windows 7 ook niet internet bankiert.

Al lang tijd voor een upgrade. Dus vast ook nieuwe laptop want qua hardware kan je mogelijk niet naar Windows 11.

Chrome en ja ik ben er ook bang voor. Alles werkt trouwens nog prima voor wat ik erop/mee doe. Ik heb er 1 met Windows 11 als reserve al een tijdje klaar staan hoor. Komt goed. Bedankt voor je antwoord.

Omgekeerde wereld. Ik heb steeds de nieuwe direct 😉 in gebruik genomen. Met de oude nog even erbij, maar meestal niet meer aan.

Windows 7 is wel super oud. Van 2009. Snel mee stoppen!!

Mijn verloop sinds 1999. Met ook vaak nieuwe laptop. Alleen eerste met Windows 98 was pc. Later dezelfde naar XP gegaan. 

Daarna laptop met Windows 8.1, in 2014.

Volgende laptop 2019, Windows 10.

Nu, dit jaar, nieuwe met Windows 11.

En nee. Ik heb geen geldboom.

Hallo @BlackEddy65, ik heb toch sterk het vermoeden dat dit door de oude versie van Windows komt. Gelukkig heb je dan inmiddels al een nieuwe PC klaarstaan met Windows 11. Ik verwacht met de nieuwere Windows geen problemen met de website tv.kpn.com

Reageer