Skip to main content
Vraag

Enkele vragen over gebruik KPN TV+ Box

• July 15, 2025
  • 3 reacties
  • 38 keer bekeken

Forum|alt.badge.img+2

Paar dagen geleden de ontvanger DIW7022 ontvangen en een tweede afstandsbediening gekocht.

In de aanloop hiernaartoe had ik nogal wat vragen. Hierbij ben ik geweldig geholpen door jullie. Nogmaals dank..

Ik heb nog wel 2 vraagjes:

1. Als ik op Start klik, krijg ik ‘soms’ bovenin een erotiekzender in beeld. Ik sluit niet uit dat ik bij het experimenteren hier geweest ben, maar het is natuurlijk niet gewenst dat dit prominent met afbeelding in beeld komt. Vraag is dan ook: Kan ik dat ergens wijzigen of uitzetten?   
  2. Als ik op de microfoon klik kan ik dus Google-opdrachten in spreken. Ik krijg dan wel de opgevraagde info te zien, maar geen geluid. Niet vreselijk, maar wel jammer. Weet iemand wat hier reden van is?

3 reacties

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Slimmerik
  • July 16, 2025

2e probleempje is opgelost.

Ik hoop dat iemand de moeite wil nemen om iets over de eerste vraag te zeggen.

Ik ben dus zeker de laatste dagen niet bij de erotiekzenders geweest, maar toch krijg ik soms te zien wat ik eerder omschreef. Er lijkt geen logica in te zitten. Maar het moet toch ergens aangepast of uitgezet kunnen worden?

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo ​@George-1, allereerst mooi om te lezen dat het je hier op de KPN Community bevalt. Zoals je al gemerkt hebt, denkt men hier vaak goed met je mee.

Erotiekzenders kun je verbergen mocht je dat willen. Er is in onze kennisbank een duidelijke instructie te vinden: 

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Slimmerik
  • July 18, 2025

Dag Jeroen,

Bedankt voor je reactie

Het kinderslot verbergen ken ik, maar dan zijn erotiekzenders helemaal niet meer te benaderen. Maar mij lijkt toch dat er een andere manier moet zijn om die vervelende en ongewenste aanbieding (erotiekzender huren of zo) weg te krijgen?