Skip to main content
Vraag

Er blijven opgenomen programma‘s verdwijnen

• January 15, 2025
  • 8 reacties
  • 76 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik zou,  u deze klacht zich al ruim twee jaar voortsleept, wel eens willen zien of het beter werkt met een nieuwe recorder/tv-ontvanger.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • January 15, 2025

Ik zou,  u deze klacht zich al ruim twee jaar voortsleept, wel eens willen zien of het beter werkt met een nieuwe recorder/tv-ontvanger.

Het is een klanten helpen klanten forum.

Wil je contact met KPN, bel dan gratis 0800-0402

1. Wat voor een klacht is het?
  2. Welke KPN tv ontvanger heeft u?

Opnames zijn bij KPN in de cloud.

De KPN bruikleen tv ontvanger is dus geen recorder.

Na 1 jaar worden de opnames verwijderd.

Dus de opname blijft maximaal 1 jaar op de server (in de cloud) voor u beschikbaar.

Je hebt 300 uur opname mogelijkheid maximaal.

P.S.

Een KPN medewerker (Moderater) kijkt ook mee en helpt ook.

JanD
Superuser
  • Superuser
  • January 15, 2025

Beste ​@RunnieDePunnie als aanvulling op ​@joop2011 :

Als de opslagcapaciteit vol is, verdwijnen eerst de oudste opnamen voordat de nieuwste weer opgenomen kunnen worden, dat kan dus ook eerder dan een jaar zijn, bijvoorbeeld na 6 maanden al, e.e.a. afhankelijke van jouw opnamefrequentie en opname-aantallen.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Slimmerik
  • January 15, 2025

Dag ​@JanD , die fases heb ik allemaal al gehad. Niet vol, ruim de tijd, enz.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Slimmerik
  • January 15, 2025

Het eerste waar je naar kijkt, capaciteit en datum.Nee dus, en ook al hulp voor gekregen, maar ellende blijft zich voordoen, dus vandaar deze gerechtvaardigd vraag. Pluspakket, alles ondergebracht bij KPN, dus hoe nu verder? 

Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • January 15, 2025

Toevallig ooit een ontvanger teruggestuurd? Dan is die heel misschien met jouw abonnementsnummer en pincode aan iemand anders gegeven en ruimt die ander af en toe op.

Het eerste waar je naar kijkt, capaciteit en datum.Nee dus, en ook al hulp voor gekregen

Wij hebben geen glazen bol natuurlijk. Op dit forum vind je vooral andere KPN gebruikers, en wat je niet vertelt weten we niet. Dat geldt trouwens ook voor de KPN moderators.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Slimmerik
  • January 15, 2025

@Arjan van B naar die ontvangers is ook al gekeken. Nee, geen oude en niemand die af en toe opruimt. Maar ik zou het graag eens willen proberen met een nieuwe ontvanger. Kijken of dat helpt.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • January 17, 2025

Hi ​@RunnieDePunnie, ik denk ook graag mee. 

Ik zie dat er inmiddels een omruiling in gang is gezet voor een nieuwe ontvanger. Laten we dit eerst afwachten om te kijken of het daarmee wordt opgelost. 

Zou je ons hier op de hoogte willen houden? 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Slimmerik
  • January 17, 2025

@Alex van KPN dat doe ik.