Skip to main content
Beantwoord

Erotiekzenders - zelfs zonder abonnement - volledig verbergen

• February 8, 2026
  • 6 reacties
  • 113 keer bekeken

Dag, is het niet mogelijk om zenders simpelweg te verwijderen. Bepaalde zenders die je EXTRA kan aanschaffen, verschaffen nu al beelden die ik liever niet op de televisie wil zien. Het punt is dat de paar minuutjes die je nu te zien krijgt ook gezien kunnen worden door mijn kleinkinderen als ze de afstand bediening in handen hebben. Het gaat dan met name om de erotiekzenders.

Voor alle duidelijkheid; ik heb dus geen erotiekpakket. het gaat om de trailers en daarmee deze zenders die ik graag compleet verwijderd wil zien

Beste antwoord door Arjan van B

En als het om de TV+ Box gaat, en mocht je dan ook andere niet-erotiek betaaldingen willen verbergen op het startscherm (zoals bijvoorbeeld Pathé Thuis of Disney+), zie dan “Startscherm aanpassen” in:

6 reacties

Paul.K
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • February 8, 2026

• Auteur
  • Topper
  • February 8, 2026

Bedankt!! Ik heb een nieuwe pincode gekregen. Ik dacht dat gelijk alles opgelost was, maar ik moest nog even naar het menu rechtsboven gaan en nu is alles weg. Super

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hi ​@Tewa, goed om te lezen dat je het kinderslot ingesteld hebt en zo de oplossing gevonden hebt! 😊

Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • February 10, 2026

En als het om de TV+ Box gaat, en mocht je dan ook andere niet-erotiek betaaldingen willen verbergen op het startscherm (zoals bijvoorbeeld Pathé Thuis of Disney+), zie dan “Startscherm aanpassen” in:

• Auteur
  • Topper
  • February 11, 2026

Dank, dit wist ik inderdaad niet

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Super goede toevoeging ​@Arjan van B, dank voor het delen!