Skip to main content

Vanaf vandaag zie ik ineens erotische titel terwijl kinderslot aanstaat en het vinkje 'titels tonen met kinderslot' uitstaat. Dit is toch niet verantwoordelijk?

Dat ze opeens zichtbaar zijn is idd vreemd, je kan per zender kiezen of je ze wel of niet zichtbaar wil laten zijn. Misschien kunt U ze zelf even weer handmatig verbergen


Ik verwacht dat KPN hier een spoed update van maakt.

Kinderslot en tonen van erotiesche titels in de gids zal hoogste prio moeten hebben om de fout te herstellen


Zelf net even gekeken en idd vreemd dat die titels met foto in de gids zijn, dat kan niet de bedoeling zijn.


Hi @Jjeroen6, welkom op het forum. 

Ik denk graag mee. Mag ik weten welke ontvanger je hebt en waar je dit precies ziet? Bedoel je dat je in de gids de erotische zenders zelf ziet? Of dat je bij een reguliere zender een erotische uitzending ziet. Zou je hier een screenshot willen plaatsen? Van de gids of overzicht bedoel ik, niet van de uitzending zelf. 

Ik hoor graag van je. 


De gids toont de kanalen. Opent gelukkig niet.

Deze zenders waren voorheen in de gids bij de 4k zenders niet aanwezig en verborgen.

vip5202.

Zie bijvoorbeeld kanalen 645 t/m 649

 


Je kunt toch in de instellingen van de tv-ontvanger alle erotische zenders verbergen? Dit kan volgens mij op zowel de 'gewone’ tv-ontvangers (2952, 5202) als op de tv+ box.


Ja nu zijn ze wel weg, vreemd dat voorheen dit ook was verborgen maar ineens wel getoond werd.


Voor alle duidelijkheid, ik had het niet over het kinderslot. Wel had ik het over het verbergen van erotische zenders. Dat is een andere instelling.Â