Skip to main content

Wanneer ik probeer tv te kijken via de tv app op Android krijg ik de melding "An error occurred while starting the video" zonder verdere fout code.

Dit is pas sinds mijn nieuwe telefoon, nothing phone 2. Voorheen nooit problemen gehad. 

tv.kpn.com doet het wel goed op de telefoon.

Het toestel draait op Android 14 en heb al de app meerder malen verwijdert. 

 

Weet iemand toevallig hoe dit op te lossen valt of waar ik eventueel een log kan vinden?

 

 

Ha @err1e1, welkom! Dit type kende ik helemaal niet, dat zal je vast vaker horen. Goed om te lezen dat je al wat zaken getest hebt. Maakt het nog uit of je verbonden bent met wifi of met 4G/5G? En werkt het wel als je de kwaliteit op ‘laag’ zet?


Het gebeurde op wifi en 5g ongeacht op welke kwaliteit 


Hm, gek! Ervaar je het nu nog steeds? En is het bij elk programma? Ook bij het terugkijken van opnames? Wil je ook je forumprofiel aanvullen met je adres en klantnummer? 


Ik heb net met de nieuwste versie van de app getest. Alleen de NPO zenders doen het, de rest werkt niet. 

Heb mijn profiel nu ook ingevuld


Dankjewel! Ik heb een ticket aangemaakt, er wordt binnen 2 werkdagen contact met je opgenomen. Wil je hier nog even laten weten wat daaruit gekomen is?


Zeker, bellen heeft alleen geen zin... Ik ga daarmee niet makkelijker informatie over het probleem kunnen delen


Snap ik, alleen de technische collega's (waar het ticket heen gaat), hebben alleen telefonisch klantcontact. Vandaar dat ze je zullen bellen!