Skip to main content

Vandaag wilde ik ESPN Compleet aanzetten dit gaat qua plaatsen van order prima, ook krijg ik netjes een bevestiging per email.

Echter via Volg je bestelling (kpn.com) is de order niet terug te vinden en na 15 minuten is het order systeem weer vrijgegeven maar is er geen extra dienst geactiveerd. 


Als proef op de som ook het 4k pakket aangezet, hetzelfde gebeurt hierbij.

Netjes een bevestiging maar hierna geen 4k pakket en nergens een order terug te vinden.

 

Telefonisch ook geprobeerd, pakket werd voor me geactiveerd, ook een bevestiging per mail. Maar ook hierbij geen order terug te vinden en geen ESPN na een uur wachten.

 

Ik vermoed dat er iets niet goed gaat rondom mijn account, of hebben meer mensen vandaag deze problemen?

Heb je je kastje al een keer van de stroom gehad?


Jazeker, helaas bood dat geen oplossing.


Hallo @netblade 

Zet in het prive gedeelte van jouw forum profiel je account informatie. Je KNP klantnummer, postcode en huisnummer en je iTV abonnementsnummer. Met die gegevens kunnen moderators vervolgens kijken naar wat er voor allemaal op jou abonnement is gebeurd. Hopelijk kunnen ze dan snel achterhalen wat er mis gaat.


Hallo @netblade 

Zet in het prive gedeelte van jouw forum profiel je account informatie. Je KNP klantnummer, postcode en huisnummer en je iTV abonnementsnummer. Met die gegevens kunnen moderators vervolgens kijken naar wat er voor allemaal op jou abonnement is gebeurd. Hopelijk kunnen ze dan snel achterhalen wat er mis gaat.

Alles staat ingevuld, daarstraks nog geprobeerd het pakket te activeren helaas nog steeds buiten een bevestiging geen epsn


Ik heb een kijkje genomen wat hier aan de hand is, @netblade, en ik zie dat er inderdaad bestelbevestigingen zijn. Maar ik zie die bestellingen vervolgens niet terug in het systeem dat ze daadwerkelijk omzet naar een werkende dienst. Wat betekent dat de orders ergens daartussen uitvallen. Deze uitgevallen orders worden dagelijks verzameld, en de volgende werkdag door de back-office behandeld. Zij kijken wat er mis ging, herstellen de oorzaak daarvan, en voeren de order dan alsnog uit. 

Nu zie ik dat jouw uitgevallen orders nog niet opgepakt zijn. Het kan, bij orders uit het weekend, voorkomen dat dit een dagje later wordt. Ik verwacht dus dat de back-office hier morgen mee aan de slag gaat. Is dan even afhankelijk van wat precies de oorzaak van de uitval is, hoe snel dit dan gefixt is en de ESPN alsnog geactiveerd wordt.

Betekent ook dat het op dit moment geen zin heeft om de bestelling nog een keer te herhalen, dit zorgt alleen maar voor nóg een order die uitvalt.  Ik check morgen opnieuw de status en kom er bij je op terug.


Ik heb een kijkje genomen wat hier aan de hand is, @netblade, en ik zie dat er inderdaad bestelbevestigingen zijn. Maar ik zie die bestellingen vervolgens niet terug in het systeem dat ze daadwerkelijk omzet naar een werkende dienst. Wat betekent dat de orders ergens daartussen uitvallen. Deze uitgevallen orders worden dagelijks verzameld, en de volgende werkdag door de back-office behandeld. Zij kijken wat er mis ging, herstellen de oorzaak daarvan, en voeren de order dan alsnog uit. 

Nu zie ik dat jouw uitgevallen orders nog niet opgepakt zijn. Het kan, bij orders uit het weekend, voorkomen dat dit een dagje later wordt. Ik verwacht dus dat de back-office hier morgen mee aan de slag gaat. Is dan even afhankelijk van wat precies de oorzaak van de uitval is, hoe snel dit dan gefixt is en de ESPN alsnog geactiveerd wordt.

Betekent ook dat het op dit moment geen zin heeft om de bestelling nog een keer te herhalen, dit zorgt alleen maar voor nóg een order die uitvalt.  Ik check morgen opnieuw de status en kom er bij je op terug.

Super bedankt, overigens het 4k pakket zou ik niet perse hoeven hebben die had ik als test aangezet of het toevallig enkel aan het aanvragen van ESPN lag, mocht je dat niet meer tegen kunnen houden dan is dat niet anders.

Alvast bedankt voor je genomen moeite :)


ESPN is inmiddels geactiveerd, lijkt nu allemaal goed te gaan. 


Top, goed om te horen!