Skip to main content
Beantwoord

ESPN Compleet gratis is verwijderd van mijn abonnement

• January 23, 2025
  • 13 reacties
  • 191 keer bekeken

Goedemiddag,

Sinds 12 december 2024 in ESPN Compleet (Gratis) uit mijn abonnement verdwenen ten gunste van het Pluspakket. ESPN Compleet Gratis staat wel nog gewoon op mijn factuur vermeld als onderdeel van mijn TV Abonnement. Ik ben sinds 12 december telefonisch met de KPN Klantenservice om ESPN Compleet weer in mijn TV Pakket te krijgen en ben al bij herhaling beloofd dat ik teruggebeld wordt, de laatste keer maandag 20 januari, maar ik wordt nooit teruggebeld en ik zit nog steeds zonder ESPN Compleet terwijl dit al 8 jaar deel uitmaakt van mijn TV Pakket. Ik wil dat dit opgelost wordt zonder loze beloftes.

Beste antwoord door Jasper van KPN

Dank voor het invullen van je profiel ​@Markus64! Ik ben daarmee gaan kijken en ik zie een bevestiging van een wijziging van 12 januari. Dat is mogelijk de wijziging die voor jou open staat. Maar als ik verder zoek kan ik niets terugvinden over die wijziging. Het zou kunnen dat die wijziging is gedaan maar niet is aangekomen in het achterliggende systeem, waardoor het geheel nu hangt. Ik heb daarom een melding aangemaakt naar een achterliggende partij, zodat zij kunnen kijken waar dit op hangt.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

13 reacties

Jasper van KPN
Moderator

Welkom op de community ​@Markus64. Als een pakket zomaar verdwijnt snap ik dat het een verrassing is. Ik weet niet wat de situatie precies is in jouw geval, er staan geen gegevens op je profiel waardoor ik niets kan zien. Telefonisch contact is over het algemeen het snelste voor dit soort dingen. Is er inmiddels verder contact geweest?

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 24, 2025

Hey Jasper, 

Ik ben de tel kwijt  vwb het aantal telefonische contacten met 0800-0402. Ik ben herhaaldelijk beloofd teruggebeld te worden. Dat gebeurd dus nooit. Ik bem er eigenlijk klaar mee em ben 1 laatste telefonisch contact verwijderd van het compleet opzeggen van mijn KPN abo na 8 jaar

Jasper van KPN
Moderator

Het zou niet zo moeilijk moeten gaan natuurlijk. Doordat er geen gegevens op je profiel staan, kan ik er net als bij mijn vorige bericht niet meer over zeggen. Als je dat invult en een seintje geeft kan ik kijken wat ik er over kan zien.

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 27, 2025

Hi Jasper, ik heb zojuist mijn profiel bekeken en zie daar niet zo 123 wat ik daar aan toe zou moeten voegen? Ik heb al 8 jaar KPN compleet voor thuis in combinatie met een KPN Mobiel abo. Postcode huisnr. *** ***. Heb je daar iets aan? Iemand moet toch ergens nota gemaakt hebben van al die telefoontjes van mij met 0800-0402 die ook intern zouden zijn doorgeven omdat die afdeling of niet open was  of het systeem lag eruit etc. Ook zou ik bij herhaling teruggebeld worden wat nooit is gebeurd.

Admin: adresgegevens verborgen i.v.m. privacy

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 27, 2025

Ik heb mijn profiel zojuist aangevuld. Ik hoop dat je me kunt helpen

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • January 27, 2025

Hallo ​@Markus64 ,

Je kunt het ook zelf terugzetten/omzetten. 

Hoe en hoe vaak kan ik mijn gratis zenderpakket wisselen?

Je kunt het TV-pakket eens per maand wisselen. Dit kun je doen via MijnKPN of via de tv-ontvanger. Ga daarvoor naar Menu, Instellingen en daarna naar Zenderpakketten. Binnen 24 uur geniet je van je nieuwe pakket.

TIP: Werken je nieuwe zenders na 24 uur nog niet? Start dan jouw tv-ontvanger opnieuw op.

bron: 

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 27, 2025

Goedenavond

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 27, 2025

Ik kan niets aanpassen. Zie bovenstaande schermprint

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 28, 2025

Dank voor het invullen van je profiel ​@Markus64! Ik ben daarmee gaan kijken en ik zie een bevestiging van een wijziging van 12 januari. Dat is mogelijk de wijziging die voor jou open staat. Maar als ik verder zoek kan ik niets terugvinden over die wijziging. Het zou kunnen dat die wijziging is gedaan maar niet is aangekomen in het achterliggende systeem, waardoor het geheel nu hangt. Ik heb daarom een melding aangemaakt naar een achterliggende partij, zodat zij kunnen kijken waar dit op hangt.

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 29, 2025

Goedemiddag Jasper,

Hartelijk dank. Met behulp van jouw inbreng is het probleem binnen 24u opgelost, al snap ik eerlijk gezegd niet waarom dit zo'n onoplosbaar probleem was voor de klantenservice. Heb je een tip welke weg ik in een dergelijke situatie moet bewandelen?

Groet, Mark

Jasper van KPN
Moderator

Fijn om te lezen dat het is gelukt ​@Markus64! Heb je de ESPN zenders daarmee ook weer terug? 

waarom dit zo'n onoplosbaar probleem was voor de klantenservice. Heb je een tip welke weg ik in een dergelijke situatie moet bewandelen?

Voor dit specifieke geval heb ik geen tip voor je, het is iets wat gelukkig zelden voorkomt. Ik ga er daarom vanuit dat je dit probleem niet weer zult ervaren 🙂

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 30, 2025

Hallo Jasper, jazeker kanaal 221 tm 224 weer beschikbaar. Nogmaals dank.

Jasper van KPN
Moderator

Top, graag gedaan. Veel kijkplezier dus weer!Â