Skip to main content

We zitten met 3 kpn abonnementen onder 1 account. Hij blijft op een ander account inloggen, waarop geen ESPN compleet zit. Daarmee kan ik ondanks dat ik ervoor betaal en op de locatie zit waar ESPN compleet betaald wordt, het account niet gebruiken en betaal ik voor niks.

@1KPNgebruiker1

Wat bedoel je?

Voor ESPN hoef je toch niet in te loggen?

Die zitten op vaste kanalen. 

 

  • ESPN 1 = kanaal 221.
  • ESPN 2 = kanaal 222.
  • ESPN 3 = kanaal 223.
  • ESPN 4 = kanaal 224

Nee gaat om op de laptop. Op de TV werken de kanalen, maar op mijn laptop blijf ik de melding krijgen dat ik espn compleet aan mijn abonnement moet toevoegen.


Log je wel in met hetzelfde itv abonnementsnummer (14 cijfers en de pin) als op de decoder (informatie) is te zien? Ik log nooit in met het KPN ID op http://tv.kpn.com .


Welkom op de community @1KPNgebruiker1. Is het gelukt door in te loggen zoals Peter noemt? Wij zien niet wat jij ziet, wij weten alleen wat jij ons vertelt. Hoe meer jij kunt vertellen, hoe meer we met je mee kunnen denken.


ja natuurlijk heb ik dat gedaan anders zou ik hier geen post zetten.


Vertel dan stap-voor-stap hoe en op welke manier je inlogt. 


Als we met je mee willen denken hebben we meer informatie nodig @1KPNgebruiker1. Zoals gezegd weten wij alleen wat jij vertelt, zonder een volledig beeld kunnen we suggesties geven, maar dan kan je suggesties krijgen die je al geprobeerd hebt. Zonder jouw hulp kunnen wij jou niet helpen. Als je het makkelijker vindt om het telefonisch uit te leggen kan dat ook, we zijn bereikbaar op 0800-0402.