Skip to main content
Beantwoord

ESPN Goals zichtbaar bij terugkijken of opnames iOS app

• November 25, 2025
  • 0 reacties
  • 41 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Sportstatistieken verbergen op de tijdbalk in live wedstrijden gaat goed. Zo zijn er geen spoilers bij later inschakelen. 

Niet alle wedstrijden kunnen live gekeken worden, dus gaat dat via terugkijken of via opnames. Onderin het scherm, in het scherm van de "Nu kijken” knop, verschijnen dan verschillende tabs, waaronder "Video's”, dat standaard wordt getoond.

Als een goal gemaakt is in de wedstrijd, staat er altijd minimaal 1 video en in grote letters “Goals” vlak onder de tab "Video's”. Dat er wel of geen video's of het woord "Goals” staan is bijna niet te ontwijken, zelfs bij proberen er niet naar te kijken. Als de wedstrijd al klaar is, en er staat 1 video (de samenvatting), dan is duidelijk dat de wedstrijd in 0-0 is geeindigd. 

Vraag: is het mogelijk om de sectie met video's optioneel te maken of helemaal uit te zetten (opt-out) als gekozen is om de sportstatistieken te verbergen? Of is het mogeljik om de layout zo aan te passen dat het niet zichtbaar is of er video's voor de betreffende wedstrijd beschikbaar zijn?

Zie screenshot voor een voorbeeld.

Beste antwoord door Thomas van KPN

Ik geef je feedback door ​@steas, ik kan me goed voorstellen dat dit niet altijd wenselijk is!

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 26, 2025

Ik geef je feedback door ​@steas, ik kan me goed voorstellen dat dit niet altijd wenselijk is!