Skip to main content

ik kon heel gemakkelijk esdn aanzetten maar nu wil ik hem uitzetten dan word het je lastig gemaakt doordat je moet bellen kun je 10 minuten aan de lijn wachten waarom zo moeilijk

Hallo @janlap56 ,

Je kunt het ESPN-pakket uitzetten door:

 Inloggen op je "mijn KPN">Thuis>zenderpakketten aanpassen>bij ESPN op - drukken.

Of je belt morgen vanaf 8.00 inderdaad naar 0800-0402
 

edit 9/4 (dank Joop2011): Ik ga er wel vanuit dat je al minimaal één maand het ESPN-pakket aan had staan. 


@janlap56 

Als je het pakket neemt, moet je het wel minimaal 1 maand afnemen, daarna kan je dagelijks via MIJNKPN of gratis via 0800-0402 opzeggen.

Maar als je weer aanmeld, zit je er weer minimaal 1 maand aan vast. 


… je bent ietsje te vroeg. Het seizoen loopt nog.😁

Heb je 'm nu al langer dan 31 dagen aan staan? Dan zou je 'm per direct uit moeten kunnen zetten. Via ontvanger en ook via MijnKPN.


Hi @janlap56,

Ik zie dat andere leden van de community je al uit hebben gelegd dat je na de eerste maand wel zelf ESPN uit kunt zetten 🙂 Het lukt de telefonische klantenservice óók niet binnen de eerste maand, aangezien de looptijd dan nog niet voorbij is. Na de eerste maand kan je ESPN op elke gewenste dag per direct uitzetten.


dank jullie voor reacties is snap het nu


Heel fijn dat je het nu snapt @janlap56 en ook bedankt dat je dat nog even laat weten 😊


Reageer