Skip to main content

Op mijn Samsung tablet lukt het niet om in de kpn iTV-app de zenders van ESPN af te spelen. 

Op mijn Samsung telefoon lukt het wel en op iPad en IPhone van Apple lukt het ook gewoon. 
wat kan de reden zijn?

andere zenders doen het wel. 
alles al opnieuw geïnstalleerd. Uit en weer aanzetten helpt ook niet. Tablet is volledig bijgewerkt. 

Hoi @Ron Warnaar, dat is vreemd zeg dat je ze overal kan kijken maar niet via de tablet. 

Lukt het wel als je via de tablet naar tv.kpn.com gaat? 

Want ik begrijp dat je de app al hebt verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Dat maakt het zo bijzonder. En met jouw account is verder ook niets mis. Want dan zou het op de andere apparaten ook niet moeten werken. 


Hallo Bart. 
 

je suggestie geprobeerd. Geeft niet het gewenste resultaat. Zie melding op het scherm. De NPO zenders doen het wel. De meeste andere niet. 
 

Melding: 

De suggestie om de resolutie in de player tecwijzigen lukt omdat. Optie niet beschikbaar. En we gebruiken geen extra beeldscherm. Terugkijken lukt wel. Live kijken dus niet. 
 


De tabloid heeft Android 7. Is dat wellicht de issue? 


Nee dat kan het niet zijn, de app werkt op Android 7.0 en hoger.

Kun je de cache en cookies eens verwijderen. Werkt het daarna wel? 
Wifi verbinding op de tablet is verder wel goed?


Wifi is prima. Cookies en cache verwijderen heeft geen effect. 


Ik lees in vergelijkbare topics op dit forum dat Android 7 toch veel van de zelfde problemen geeft. 


Vereisten zijn Android 7.0 of hoger. Dus het zou daarop moeten werken. 

Ik kijk graag nog eens mee. Hoor graag van je als je jouw profiel van gegevens hebt voorzien.