Maar dat wil niet lukken Kpn zegt dat ze eigen modem niet ondersteunen .
Kan op laptop wel kijken.
Heb 4 k ontvangers nieuwe software ingezet maar via ontvanger kan ik niet kijken.
Is daar oplossing voor.
Groet
Fred
Bladzijde 1 / 1
Hallo @pd0lkn507 ,
Vermoedelijk bedoel je de zenders 221 t/m 224.
En ik neem aan dat je daarvoor een aanvullend abonnement hebt afgesloten.
Mijn advies is om jouw ontvanger even helemaal van de stroom te halen en daarna weer opnieuw op te starten.
Ok bedankt voor je reactie.
Heb inderdaad aanvullend abonnement.
Heb stroom er al af gehaald en ook software opnieuw en fabriek instelling gedaan maar niets help.
Kan bij kpntv op laptop wel kijken.
maar als ik kies voor 221 gaat hij naar 502 .
Div. keren contact gehad met helpdesk ok td.
Maar omdat ik de Frit!zbox niet van kpn heb maar zelf aangeschaft ondersteund kpn het niet.
Hallo @pd0lkn507 , of je de FRITZ!Box van KPN huurt of zelf aangeschaft hebt, mag niet uitmaken bij het kijken naar de 4 ESPN kanalen. Als het herstarten van de ontvanger(s) niet helpt, kijk dan of deze kanalen wellicht verborgen zijn. Zie→ Zenders verbergen of verborgen zenders bekijken | KPN.com
Hallo @pd0lkn507 , of je de FRITZ!Box van KPN huurt of zelf aangeschaft hebt, mag niet uitmaken bij het kijken naar de 4 ESPN kanalen. Als het herstarten van de ontvanger(s) niet helpt, kijk dan of deze kanalen wellicht verborgen zijn. Zie→ Zenders verbergen of verborgen zenders bekijken | KPN.com
Top @RBxx ,
Dat zou inderdaad ook mijn volgende reactie geweest zijn. Ware het niet dat het tijd was om te gaan slapen.
@pd0lkn507
Is het gelukt om de kanalen 221 t/m 224 weer zichtbaar te maken door het verbergen op te heffen?
Bedankt voor antwoord.
En inderdaad dat was het probleem stonden verborgen.
Dus het is opgelost.
Graag gedaan @pd0lkn507 . Veel plezier met ESPN !!
Ruud Bedankt
Reageer
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.