Skip to main content
Beantwoord

ESPN voetbal terugkijkenzonder spoilers. In de tijdbalk kun je zien hoeveel er zijn gevallen

• November 22, 2024
  • 4 reacties
  • 139 keer bekeken

Sindskort krijg ik bij het terugkijken van een opgenomenĀ eredivisie wedstrijd met mijn telefoon of tablet meteen op de tijdbalk voetballetjes te zien hoeveel goals er zijngevallen. Het bederft helemaal het uitgesteld kijken omdat je bij het afspelen en pauzeren meteen het aantal goals weet. Is deze extra service van kpn en espn gewoon uit te zetten? Ergeren meer mensen zich hieraan?

Mhg LJteNMG

Beste antwoord door PeterG

Hoi ​@LJteNMGĀ . Het is nu mogelijk om de sportstatistieken bij de tijdbalk uit te zetten. Via het tandwiel tijdens videoweergave.

Ā 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

• November 22, 2024

Daar is al eerder een vraag over geweest hier, op dit forum.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • November 22, 2024

Er zijn meer opmerkingen over. (gevonden ​@KeesYagiĀ )

Ā 

Afgezien van het feit dat ik er niet op zou komen om een al gespeelde wedstrijd helemaal te gaan kijken op het kleine scherm van een telefoon….

Zelf vind ik het wel prettig. Indien ik het wel doe kan ik snel even de doelpunten kijken. Zo'n hele wedstrijd interesseert mijĀ eenmaal gespeeld niet meer.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • December 7, 2024

Hoi ​@LJteNMGĀ . Het is nu mogelijk om de sportstatistieken bij de tijdbalk uit te zetten. Via het tandwiel tijdens videoweergave.

Ā 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 8, 2024

Per wedstrijd. Uit te zetten.... de standaard is aan en niet uit. En het tandwieletje is alleen te zien tegelijk met xe goals die gevallen zijn. Hallo het is 4-3:geworden maar je mag de spoilers uitzetten als je wilt...

.Is het niet een optie om standaard uit te zetten en netbaar voor wie extra info.wil?