Skip to main content

ESPN zenders geven zwart beeld en kunnen niet vergroten op telefoon en tablet

• November 22, 2025
  • 10 reacties
  • 148 keer bekeken

Forum|alt.badge.img+11

Interlandbreak is voorbij en het gedonder begint weer na wat nieuwe app updates.

Er is wel geluid maar geen beeld. Tik je op het scherm komt er wel beeld maar je kunt niet vergroten. Tik je weer terug gewoon weer zwart beeld met ronddraaiend cirkeltje. Heb ook geen tandwieltje voor instellingen.  Of ik krijg soms beeld en vergroot het verspringt het weer terug naar klein.

Ook als je het beeld gaat kantelen reageert hij raar. Andere zenders hebben geen storingen. Dit wordt gewoon weer veroorzaakt door die overbodige wedstrijdstatistieken. Dit werkt nog steeds niet vlekkenloos, voelt traag en veroorzaakt alleen maar storingen. Wil dat liever permanent uit hebben.

De wedstrijd is nu afgelopen en alles werkt weer vlekkenloos want er is nu een niet-wedstrijd uit de EPG gestart. Straks bij een volgende wedstrijd begint het gedonder weer.

10 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • November 22, 2025

Hmm. Wat gek.

Dat probleem speelde zo'n 2 maanden geleden. 

Welke versie van de app heb je momenteel?

Ik heb momenteel namelijk geen last van zwart beeld op m'n telefoon nu met Heracles - Go Ahead Eagles op ESPN 1 betaald kanaal versie. 

Forum|alt.badge.img+11
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • November 22, 2025

Hmm. Wat gek.

Dat probleem speelde zo'n 2 maanden geleden. 

Welke versie van de app heb je momenteel?

Ik heb momenteel namelijk geen last van zwart beeld op m'n telefoon nu met Heracles - Go Ahead Eagles op ESPN 1 betaald kanaal versie. 

Gewoon de laatste versie

08.82.01 (Android & iPadOS)

en via Wifi.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • November 22, 2025

Vorige keer had echt iedereen er last van. Ik heb 't nu niet. 

Toen ben ik beide speelweekeinden uitgeweken naar de ESPN Watch app. Daar kun je de wedstrijden gewoon kijken. 

Als je dat nog niet hebt: Espn account maken kan alleen via hun website. 

Hopelijk lost het tv apps team het weer op. Maar dit weekend gaat het niet meer lukken. Gelukkig is dus ESPN Watch er ook.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi ​@ITVkijker. Wat vervelend dat dit afgelopen weekend bij jou gebeurde. Ik heb verder geen andere topics voorbij zien komen met hetzelfde probleem. Zou je het aankomende weekend opnieuw willen testen? Ik hoop dat je komende weekend zonder problemen gebruik kan maken van de app. 

Forum|alt.badge.img+11
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • November 25, 2025

Hoi ​@ITVkijker. Wat vervelend dat dit afgelopen weekend bij jou gebeurde. Ik heb verder geen andere topics voorbij zien komen met hetzelfde probleem. Zou je het aankomende weekend opnieuw willen testen? Ik hoop dat je komende weekend zonder problemen gebruik kan maken van de app. 

Gisteren ook nog getest want er was KKD op.  

Drie dagen geleden ook iemand in de Playstore:

Radek Blaha

22 november 2025

Verbetering? Nou, dacht het niet. Bijvoorbeeld bij ESPN krijg ik hem niet in het volledig scherm waardoor hij altijd uitgaat en niet blijft staan. Bij andere zender lukt het wel. Waardeloos dus.

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.kpn.epg&hl=nl

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Heel bijzonder dat dit bij jou gebeurt. Ik heb zojuist een stukje van de wedstrijd van gisteren (ADO – Graafschap) teruggekeken zonder problemen. Werkt dat bij jou ook goed?

Zou je de app eens opnieuw willen installeren? En kun je aangeven op welk apparaat je de app gebruikt?

Forum|alt.badge.img+11
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • November 28, 2025

@Vikash van KPN zal het dit weekend in de gaten houden.  De app heeft ook weer een update gehad. 

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Ik ben heel erg benieuwd hoe het dit weekend gaat bij jou.

Forum|alt.badge.img+11
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • November 29, 2025

@Vikash van KPN  iPad lijkt het wel weer goed te doen. Op mijn Samsung A52S 5G niet. Bij een live wedstrijd wil ik het beeld vergroten wordt weer automatisch verkleind. Bij een niet-voetbalwedstrijd zijn er geen problemen op ESPN. 

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Bedankt voor het testen. Ik zorg ervoor dat dit bij de juiste afdeling komt, zodat ze het verder kunnen onderzoeken.