Het Europese voetbalseizoen is gestart en ik wil graag bepaalde Nederlandse clubs volgen, dit kan helaas alleen via Ziggo.
Mijn LG OLED55C9PLA televisie kan de Ziggo Go app niet installeren, voldoet niet aan de eisen die Ziggo stelt en dat ondanks dat het een vrij moderne tv is.
Heb een interactief TV abonnement bij KPN maar ook via KPN is de Ziggo Go app niet beschikbaar voor mijn type abonnement.
Aangezien KPN wel het betaalde Ziggo abonnement beschikbaar stelt is mijn vraag vrij eenvoudig: Waarom stelt KPN het vrije kanaal van Ziggo waarop de Europese wedstrijden worden uitgezonden niet beschikbaar voor KPN abonnees?
KPN stelt namelijk dat Europees voetbal beschikbaar is voor alle KPN abonnees.
Beantwoord
Europees voetbal kijken via Ziggo niet mogelijk op mijn LG televisie
Beste antwoord door Noordzee
Hallo
Dat had ik eerder ook gevraagd. Het antwoord was dat Ziggo daar geen toestemming voor gaf.
Wat jij kunt doen. is gebruik maken van een ChromeCast. Dat heb ik gisteravond ook gedaan en dat werkte probleemloos. Dus casten vanuit de Ziggo Go app van jouw telefoon naar jouw LG-TV toe.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.