Skip to main content

Ik zag bij KPN staan:

Makkelijk voetbal kijken zonder over te stappen

Ook de komende seizoenen kan je bij KPN makkelijk voetbal kijken, zonder dat je hoeft over te stappen naar Ziggo. Als KPN-klant heb je namelijk gratis toegang tot alle Nederlandse clubs in Europa. En met het Ziggo Sport Totaal pakket bij KPN kan je ook alle andere wedstrijden live bekijken. Als echte voetballiefhebber zit je bij KPN dus goed.

Hoe kan je die dan kijken gratis kijken bij KPN ?

Voor die gratis wedstrijden van Nederlandse clubs heb je app van Ziggo nodig. Wanneer je beschikt over de nieuwe TV+ontvanger, kun je de app herop installeren.

Donald


Ook via KPN internet kun je met een account op Ziggo Sport Free de Ziggogo app in je smart-tv of streaming apparaat gebruiken. 

Je krijgt dan 3 gratis live streams voor Europese wedstrijden van Nederlandse clubs. 

Dat staat er in feite in mijn optiek. 


Je moet helaas abonneren op Ziggo sport. Alleen je kunt wel freeway kijken via de Ziggo sport App. 


Ik vind dat kpn de boot mist als ze helemaal geen korting gaan geven op ziggo sport, dan ga ik naar ziggo want dan ben ik een stuk goedkoper uit.

Ik hou niet van al die aparte aps en dan weer door streamen naar de tv de kwaliteit van het beeld is ook minder

Dus kpn doe iets als je klanten wil behouden


dan ga ik naar ziggo

Dat is dus precies wat Ziggo wil met deze zet.

Door het verlies van formule 1 en glasvezel lopen de klanten weg.

Klein vergelijk.

Beide, 100 Mbps, tv basis (bij Ziggo complete) met week terugkijken. Vaste telefoon, bij Ziggo duurder, niet meegenomen. 

KPN € 55,-- + Ziggo Sport pakket 6 kanalen € 14,99 = € 69,99. 

Gratis te nemen Ziggo Sport Free. Tot 3 kanalen met de Nederlandse clubs.

 

Ziggo 100 Mbps + tv complete € 61,50*, met één kanaal Ziggo Sport. Hele Ziggo Sport pakket bij hen € 14,95.

*na de kortingsperiode voor nieuwe klanten 


Ik blijf gewoon bij KPN.

Heb al een Ziggo Go Free account aangemaakt en de app werkt perfect via de Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box).😉


Hoi @cor01, welkom op onze community! 
Niet helemaal het vraag op je antwoord maar volgens mij  is dat hierboven al wel gegeven.
We hebben ook een handig artikel over het EK! 


Ziggo sport is dan wel gratis bij hun abonnement, maar dan neem je het wel 12 maanden per jaar. 
Ik neem in de eerste ronde (tm januari) geen ziggo sport omdat ik dan gratis naar de Nederlandse clubs kan kijken. Februari tm mei is dan 60 euro voor de ziggo sport zenders van kpn. Zeker nu mijn tv zeer betrouwbaar is bij kpn (sinds tv+) vind ik kpn ook een betrouwbaardere bedrijf dan ziggo. 


Reageer