Skip to main content

Ik denk dat ik mijn Experiabox met bijbehorende ethernetkabel, gele stekkers, per abuis heb ingeleverd (rond 19 maart). Met het apparaat dat ik van KPN ontving Arris vip 5202 lukt het me namelijk niet om mijn tv toestel ‘aan de praat te krijgen’. Kijk nu op mijn laptop tv, prima te doen, maar heb toch liever mijn good old Philips tv met groot scherm om naar te kijken… Wat te doen? 

Gewoon een nieuwe netwerkkabel in een lokale winkel kopen @Maroru , kwaliteit minimaal CAT5e in iedere gewenste lengte te koop.


Zonder Experiabox gaat het aansluiten van de TV ontvanger uiteraard niet lukken, tenzij je een eigen modem gebruikt.

Een kabel om de TV ontvanger op het modem aan te sluiten is vrijwel overal verkrijgbaar, zoals N.N ook al schreef. Mocht je geen modem meer hebben, dan lijkt me een belletje naar 0800 0402 de snelste manier op weer een modem te ontvangen.


Hoi @Maroru, welkom op ons forum! Ik denk dat je je TV ontvanger bedoelt maar je kunt hiervoor inderdaad het beste even met ons bellen. Mijn collega's kunnen hem dan opnieuw voor je aanvragen!


Als u nu met de laptop wel kunt kijken, dan denk ik dat u de Experiabox nog wel in huis heeft...


Reageer