Skip to main content
Beantwoord

Extra Pakket blijft op inbehandeling staan

  • 26 maart 2021
  • 1 reactie
  • 57 keer bekeken

Beste

Heden rond 12:30 extra Ziggo pakket toegevoegd, echter pakket is tot nu toe nog niet geactiveerd.

Wek heb ik de eerste bevestiging mogen ontvangen met als bijlage de nieuwe kosten. En dat het binnen 15 minuten beschikbaar zou zijn. TV ontvanger heb al opnieuw opgestart, echter geen resultaat.

Wanneer kan ik het extra zender pakket gaan bekijken, beloofde 15 minuten zijn allang voorbij..

 

Graag een spoedigereactie

Beste antwoord door Noordzee

Hallo @GBos ,

Vanwege de drukte (veel mensen zetten dat pakket nu aan) kan het wat langer duren. 

In de meeste gevallen is een zenderpakket binnen een paar minuten actief. Als dat niet zo is, herstart dan jouw tv ontvanger eens. Als het pakket daarna nog niet actief is, wordt het pakket dan handmatig geactiveerd door KPN. Dit doen ze automatisch, 1 x per dag vlak voor de race. 

Check ook dit topic: 

 

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+31
  • Superuser
  • 37179 reacties
  • Antwoord
  • 26 maart 2021

Hallo @GBos ,

Vanwege de drukte (veel mensen zetten dat pakket nu aan) kan het wat langer duren. 

In de meeste gevallen is een zenderpakket binnen een paar minuten actief. Als dat niet zo is, herstart dan jouw tv ontvanger eens. Als het pakket daarna nog niet actief is, wordt het pakket dan handmatig geactiveerd door KPN. Dit doen ze automatisch, 1 x per dag vlak voor de race. 

Check ook dit topic: