Skip to main content

Goedemiddag,

 

Ik wil graag in een andere kamer tv ontvangen. Nu heb ik beneden tv en boven in een kamer. Nu wil ik dus in een andere kamer ook tv.…

Hoe moet ik dat dan regelen? Gewoon een extra tv ontvanger bestellen en een stopcontact ding zeg maar..?!

Goedemiddag,

 

Ik wil graag in een andere kamer tv ontvangen. Nu heb ik beneden tv en boven in een kamer. Nu wil ik dus in een andere kamer ook tv.…

Hoe moet ik dat dan regelen? Gewoon een extra tv ontvanger bestellen

Juist 👍 Voor € 5,-/mnd  kun je een extra tv-ontvanger aanvragen: Bestel via MijnKPN 

en een stopcontact ding zeg maar..?!

Een kabel leggen is beter...


Of…. je koopt een Chromecast.

In de KPN-webshop. Of Mediamarkt: webshop en in de winkels liggen ze bij bakken vol.

Dat heb ik gedaan voor de 2de tv. I.c.m. de app op m'n smartphone kan ik dan ook daar Interactieve TV krijgen. ZONDER KABELS.

En geen € 5 per maand extra voor extra ontvanger….


Hallo @PeterMarja ,

Afhankelijk van waar je woont zou je ook een Digitenne-ontvanger kunnen nemen voor jouw derde TV. Dan ben je voor 5 euro per maand klaar en er hoeven geen kabels te worden getrokken. 

Gewoon alleen maar een stekker in dat stopcontact ding. :joy::heart_eyes:

Als je jouw woonplaats opgeeft, kan ik jou vertellen of Digitenne een goede optie is. 

(Let op : Digitenne is alleen maar voor TV kijken. Niet voor opnemen of terugkijken e.d.) 

 

 


Ik begrijp dat je 3 TV decoders wilt hebben.

Zover ik weet kan dat alleen als je glasvezel hebt (kan ondertussen veranderd zijn).

 

En ook ik ben altijd groot voorstander van vaste kabels.

 

Als je toevallig een nieuwe LG of Samsung hebt (ik dacht maximaal 3 jaar oud) dan kan je via de app op de TV de KPN app downloaden en via die app televisie op de Smart TV kijken zonder kastje.

Zie ook hier.


Hallo @PeterMarja ,

Afhankelijk van waar je woont zou je ook een Digitenne-ontvanger kunnen nemen voor jouw derde TV. Dan ben je voor 5 euro per maand klaar en er hoeven geen kabels te worden getrokken. 

Gewoon alleen maar een stekker in dat stopcontact ding. :joy::heart_eyes:

Als je jouw woonplaats opgeeft, kan ik jou vertellen of Digitenne een goede optie is. 

(Let op : Digitenne is alleen maar voor TV kijken. Niet voor opnemen op terugkijken e.d.) 

 

 

@PeterMarja 

Wat is jouw woonplaats? 

 


Welkom op het forum @PeterMarja. Als ik het zo lees heb je al aardig wat tips en opties gekregen van mede-forumleden. Kun je daarmee uit de voeten?


@PeterMarja 

Wat is jouw woonplaats? 

 


Allen bedankt voor de reacties! Hier kan ik wat mee...Ik woon in Hellevoetsluis 


@PeterMarja 

Mocht je Digitenne overwegen?, dan is een buitenantenne wel aan te bevelen.