Skip to main content

Ik wil weten wat ik aan abonnementskosten kan besparen door de 2e tv ontvanger stop teĀ zetten. In mijn kpn staat er nergens meer een optie om het aantal tv ontvangers in te stellen

@Tinus105 ,

5 euro zal da besparen.Alleen vervalt opnemen dan bij Hussel of zal je dat voor 4.99 moeten toevoegen.En voor die 1 cent heeft het natuurlijk nie zo'n zinšŸ˜…


HalloĀ @Tinus105Ā . Normaal bespaar je 5 euro als je die tweede ontvanger stop zet. Maar (en dit is een grote maar), dan raak je ook het opnemen pakket kwijt! Dus als je dan verder wilt blijven opnemen, dan betaal je vervolgens voor het opname pakket 5 euro. Dus, dan kun je ook de 2de ontvanger houden.Ā 

Je kunt het aantal ontvangers aanpassen via MijnKPN.


Ik wil graag een extra TV ontvanger opzeggen,,Dit is erg lastig?


Hi @denpeet! Je reageert nu in het topic van iemand anders. Het is voor je eigen vraag beter een eigen topic aan te maken. Dan kunnen we je beter helpen.Ā 

Lukt het je niet de wijziging te doen in je KPN ID, bel dan 0800-0402. Lukt het via die weg ook niet, maak dan je eigen topic aan.Ā 


Als ik 1 TV ontvanger opzeg,Ā weet het systeem dat de andere TV ontvanger nog in dienst moet blijven,elk TV ontvanger heefttoch eigen abb. nr

Ā 


Reageer