Skip to main content
Beantwoord

Factuur niet aangepast na wijziging abonnement

• November 27, 2024
  • 8 reacties
  • 43 keer bekeken

Goedemorgen,

Afgelopen zomer heb ik mijn abonnement gewijzigd, mijn derde tv ontvanger met interactief tv kijken heb ik er toen afgehaald en later terug gestuurd in de speciale doos ik ik van KPN kreeg. Alleen zie ik nu nog steeds dat het volledige bedrag afgeschreven word! 

Bovendien heb ik behoorlijke dippen in mijn internetverbinding die 100 mbs zou moeten zijn maar vaak maar 40 mbs is.

Beste antwoord door Maja van KPN

Ah ok, dan is er misschien iets anders gewijzigd aan de opbouw van je abonnement, waardoor het nu op een andere manier op de factuur staat dan je gewend was ​@Rapid Ronnie.  We bieden al geruime tijd geen abonnementen meer aan waar 2 ontvangers bij het tv-abonnement zijn inbegrepen 🙂

Het klopt in ieder geval wel zo, je betaalt niet meer voor een 3e ontvanger!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • November 29, 2024

Hi ​@Rapid Ronnie, wat raar dat de ontvanger verwijderd is maar je er nog wel voor betaalt 😕 Je ziet ook echt nog een factuurregel voor je 3e ontvanger? Zou je hier eens een screenshot kunnen plaatsen van je factuur waar dit op te zien is? (wel zonder persoonsgegevens, aangezien dit een openbaar forum betreft 😉)

En hoe zit het precies met die dippen? Meet je die op 1 of op alle apparaten? En gaat het hierbij om de wifi of heb je hetzelfde probleem op apparaten die bekabeld aan zijn gesloten? Hoe meer informatie je hierover deelt, hoe beter we hier met je mee kunnen denken!

• Auteur
  • Deelnemer
  • November 29, 2024

Hoi Maja, op de factuur staat de derde extra tv box, als ik daarna in de app ga wijzigen dan geeft hij aan dat het huidige aantal 2 is (wat ook zo is).

• Auteur
  • Deelnemer
  • November 29, 2024

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • November 29, 2024

Ik zie er op de factuur ook 2 staan ​@Rapid Ronnie, je hebt er standaard 1 bij je abonnement (de regel met €11,04) en dan verder nog 1 extra ontvanger (voor €5,-). Waar denk jij dat de 3e staat? Ik probeer te begrijpen waar voor jou de verwarring in zit dus hoor het graag!

• Auteur
  • Deelnemer
  • November 29, 2024

Ik heb bij het afsluiten altijd 2 gratis ontvangers gehad en later nog een derde aangevraagd.

Daarom was ik van mening dat de €5,- en de €11,04 voor de derde ontvanger stond en de 2 andere nog gratis zijn.

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • December 3, 2024

Ah ok, dan is er misschien iets anders gewijzigd aan de opbouw van je abonnement, waardoor het nu op een andere manier op de factuur staat dan je gewend was ​@Rapid Ronnie.  We bieden al geruime tijd geen abonnementen meer aan waar 2 ontvangers bij het tv-abonnement zijn inbegrepen 🙂

Het klopt in ieder geval wel zo, je betaalt niet meer voor een 3e ontvanger!

• Auteur
  • Deelnemer
  • December 3, 2024

Ok bedankt voor de uitleg!

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • December 4, 2024

Graag gedaan, fijn dat het nu duidelijk is 😊