Skip to main content
Beantwoord

Favorieten lijst weg in de KPN iTV smart tv app op mijn Samsung en LG tv's

• January 25, 2026
  • 8 reacties
  • 85 keer bekeken

Sinds deze week is de favorieten lijst in de smart tv app niet meer beschikbaar. Als ik lang op een zender druk, dan zie ik nog wel of deze wel of niet of toegevoegd aan favorieten. 

Iemand een idee wat er aan de hand is?

Beste antwoord door Noordzee

@Raza ,

De Samsung is van 2019, LG van 2025. Versie 3.0.25 van KPN app. 

Ik heb wel met KPN wi-fi extenders en dergelijke moeten klooien en internetverbinding los gekoppeld. Maar alles staat toch opgeslagen op de tv app en zou toch niet gewist moeten worden om die reden? En bovendien krijg ik ze nu niet terug.

Dus de nieuwe app komt dit jaar uit maar dan alleen toe te passen op mijn LG tv?

Op die apps 3.0.25 zou je gewoon de favorieten moeten kunnen beheren. Anders even proberen om die app te verwijderen en daarna opnieuw installeren. 

Wat betreft de nieuwe app voor LG. Daar is nog niets over bekend wat betreft een releasedatum.

8 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • January 25, 2026

Hallo ​@Raza ,

Kies rechtsboven in de app niet voor alle zenders, maar voor favoriete zenders.

In de TV+-ontvanger kun je ze trouwens ook beheren:

• Auteur
  • Topper
  • January 25, 2026

Ik weet waar ik de favorieten kan vinden maar deze is nu niet beschikbaar; deze pagina lijkt het niet te doen. Probeer het later nog eens. Op de Samsung en LG doet ie het niet meer. Dus moet van een update zijn.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • January 25, 2026

De app voor Samsung en LG is sinds 2022 niet meer geüpdate. 

Hier ook een Samsung. En heb de favorieten nog. En kan er zenders toevoegen. En weghalen. 

Wat is de app versie op jouw Samsung, ​@Raza . Zie rechtsonder bij instellingen. 

Voor Samsung's van 2018 en ouder is de ondersteuning nu inderdaad aan het instorten. 

Er komt een nieuwe app. Die wordt echter pas vanaf 2021 modellen (Samsung) ondersteund. Voor oudere modellen is dan echt de ontvanger nodig of een eigen los streaming apparaatje. 

• Auteur
  • Topper
  • January 26, 2026

Ik heb wel met KPN wi-fi extenders en dergelijke moeten klooien en internetverbinding los gekoppeld. Maar alles staat toch opgeslagen op de tv app en zou toch niet gewist moeten worden om die reden? En bovendien krijg ik ze nu niet terug.

Dus de nieuwe app komt dit jaar uit maar dan alleen toe te passen op mijn LG tv?

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • January 26, 2026

@Raza ,

Op die apps 3.0.25 zou je gewoon de favorieten moeten kunnen beheren. Anders even proberen om die app te verwijderen en daarna opnieuw installeren. 

Wat betreft de nieuwe app voor LG. Daar is nog niets over bekend wat betreft een releasedatum.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@Raza, welkom op onze community! Ik heb er inhoudelijk niet veel aan toe te voegen wat hierboven al gezegd wordt.
Kom je er verder uit zo? 

• Auteur
  • Topper
  • January 27, 2026

Ja nieuwe installatie heeft geholpen. Wel raar omdat er geen update is geweest.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • January 27, 2026

Fijn dat een nieuwe installatie inderdaad de oplossing was. 👍🏽  

En graag geholpen natuurlijk…😎