Skip to main content
Antwoord

FC Porto - Sporting Braga van zondag 2 november niet terug te kijken op Ziggo Sport 5

• November 3, 2025
  • 1 reactie
  • 31 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Als ik FC Porto - Sporting Braga op ziggo sport 5 (zondag 2 november 21:25) aan wil zetten dan:
1. doet hij alsof de uitzending 9 minuten en 59 seconde duurt (op tvgids zelf via kpn tv plus op tv staat het wel goed 2 uur lang) Dit probleem heb ik ook op de website tv.kpn.com
2. gaat hij automatisch naar halverwege dat kwartier. 
3. dan begint ook de wedstrijd, maar dan gaat hij aan het einde van de uitzending (van 10 minuten) naar ‘man in the middle’ (uitzending begint om 23:25) maar schiet vervolgens binnen een seconde door naar ‘man in the middle’ dat begint om 00:10 ‘s nachts. Ook dit gebeurt zowel op de site als op mijn kpn tv plus kastje. 

Edit: voor mensen die ook met dit probleem kampen, maandagmiddag om 1515 wordt de wedstrijd in zijn geheel uitgezonden op ziggo sport 2. 

Beste antwoord door Denise van KPN

Hi ​@Rick_1985, goed dat je dit hier meldt!

Ik heb het gelijk gecontroleerd en ook bij mij is de uitzending FC Porto - Sporting Braga van zondag 2 november op Ziggo Sport 5 inderdaad maar 10 minuten als ik wil Terugkijken. Terwijl in de Gids staat dat de 2 uur zou duren. Als ik de uitzending aanklik staat er ook dat ie 2 uur zou moeten duren, maar na 10 minuten, nog voor de wedstrijd begint, is de uitzending alweer klaar en gaat ‘ie naar Man in the Middle.

Gelukkig is de uitzending van maandag 3 november om 15.15 op Ziggo Sport 2 wél goed gegaan en is die in zijn geheel terug te kijken. Mijn advies is dan ook om die te kijken en niet de uitzending van 2 november.

1 reactie

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 5, 2025

Hi ​@Rick_1985, goed dat je dit hier meldt!

Ik heb het gelijk gecontroleerd en ook bij mij is de uitzending FC Porto - Sporting Braga van zondag 2 november op Ziggo Sport 5 inderdaad maar 10 minuten als ik wil Terugkijken. Terwijl in de Gids staat dat de 2 uur zou duren. Als ik de uitzending aanklik staat er ook dat ie 2 uur zou moeten duren, maar na 10 minuten, nog voor de wedstrijd begint, is de uitzending alweer klaar en gaat ‘ie naar Man in the Middle.

Gelukkig is de uitzending van maandag 3 november om 15.15 op Ziggo Sport 2 wél goed gegaan en is die in zijn geheel terug te kijken. Mijn advies is dan ook om die te kijken en niet de uitzending van 2 november.