Skip to main content

Feedback: KPN TV+ app voor mobiel/tablet

• April 22, 2025
  • 7 reacties
  • 83 keer bekeken

Forum|alt.badge.img+11

Sinds KPN de TV+ app heeft voorzien van een grote update (1,5 jaar geleden??), heb ik nog steeds  dingetjes die nu graag opgelost zie worden. Dit feedback verhaal kan ik niet kwijt in de app, want je hebt maar een beperkt aantal karakters. Ik gebruik de app veel op mijn iPad.

• Streams laden duurt soms lang.
  • De eerste keer in full screen tijdens kijken blijven de datum en batterij indicator in beeld. (Dit zit er al sinds dag 1 in) iPads zonder touch ID knop, zien nu ook de hele tijd de witte veegbar in beeld.  Moet dan even beeld verkleinen/vergroten dan is dat weg. 
  • Stel dat ik na twee uurtje voetbal kijken klaar ben, worden programma's op de achtergrond niet ververst.  Zie gewoon nog oude programma van twee uur terug. Als je dat aanklikt zit je gewoon uitzendinggemist te kijken.  Aanbod wordt dus niet automatisch ververst.  Moet het dan handmatig verversen. (Zit er sinds dag 1 in)
  • De app onthoudt niet of ik tegels of een lijst wil in de zenderlijst. (vooral op iPad met groot scherm handig)

(tegels)

7 reacties

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo ​@ITVkijker, is een vrij duidelijk verhaal. Ik zou graag wel willen weten om welke iPad versie het hier gaat en welke iOS versie op deze iPad draait. 

Forum|alt.badge.img+11
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • April 25, 2025

Hoi ​@Jeroen van KPN 

-iPad A16 (2025) (iPadOS 18.4.1)

-iPad Pro 10,5 inch (2017) ( iPadOS 17.7.6)

Beide iPads hebben KPN app versie: 08.68.0018 (18 april, 2025)

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Dank voor de info ​@ITVkijker. Er is inmiddels een nieuwe update beschikbaar gesteld:

Heb je deze al? 

Forum|alt.badge.img+11
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • April 30, 2025

Hoi ​@Jeroen van KPN ja die draai ik al. De versienummers komen overheen met wat ik al gepost heb. Ik update gelijk altijd alles.  Dus als je mijn feeback zou willen doorgeven, graag? Deze dingetjes wil ik heel graag opgelost zien worden in toekomstige updates.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

De feedback geven we zeker door ​@ITVkijker 

Forum|alt.badge.img+11
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • October 6, 2025

Bump er is nog niks veranderd.

• October 6, 2025

Bump er is nog niks veranderd.

Geduld TVkijker. Bij KPN gaat alles niet zo snel...