Skip to main content

Jammer weer een push up balkje er bij namelijk menu weergeven.

Persoonlijk vind ik deze onzin.

Ik zou er toch eens over nadenken om de groene streep pop up eruit te halen,of als klant zijnde deze zelf aan of uit zetten.

M.a.w word er niet blij van,erg onrustig beeld zo tijdens het zappen e.d.

Ik zou er toch eens over nadenken om de groene streep pop up eruit te halen,of als klant zijnde deze zelf aan of uit zetten.

Wat bedoel je nu met die "groene streep popup"?

Bedoel je de onderstaande "popup"?

 


Ja correct


Zie punt 18 van de feature requests TV+, ik hoop oprecht dat KPN daar iets mee gaat doen. Ook ik ben van mening dat je de tijd dat die informatiebalk getoond wordt in moet kunnen stellen en als je hem op 0 seconden zet dat hij dan niet getoond wordt zolang je niet op het pijltje naar beneden gedrukt hebt.

Dit is overigens niet een issue dat door deze update veroorzaakt is, het speelt al vanaf het begin.


Nee dat klopt de groene irritante balk is er al de tijd al aanwezig.

Ik bedoel nu het menu weergeven tijdens het zappen,die bovenin verschijnt,deze is erbij gekomen na de laatste update.

Wat mij betreft weg ermee.

Als laatste hoop ik dat ze luisteren en er wat mee doen met de vragen cq oplossingen.

Persoonlijk denk ik van niet.

 

Gr Hans


Tot nu toe werkte “omhoog” altijd om de informatiebalk onderin in beeld te laten verdwijnen, zonder het risico ergens anders terecht te komen.

Maar nu werkt alleen de terugknop nog om na wisselen van zender, of na zélf de “omlaag” knop gebruikt te hebben om informatie te zien, die onderste balk direct te sluiten, en direct terug te komen bij live kijken zonder allerlei rommel in beeld. Druk je nu “omhoog” dan kom je eerst in die bovenste balk waar je niet vandaan kwam toen je “omlaag” drukte. Dat menu gaat ook niet vanzelf weg, en blokkeert het wisselen van zender (cijfertoetsen, P+/P-).

Maar als je de terugknop gebruikt: als je net te laat bent, dan ga je naar de vorige zender.

Het zal wel wennen maar ik vraag me toch af welke probleem deze nieuwe functionaliteit oplost. Met bovendien al drie knoppen op de afstandsbediening (home, gids en apps, en long-press op home om ook in apps te komen) om meteen in bepaalde functie te komen, in plaats van in die menubalk.


Ik denk dat we vechten tegen de bierkaai.

 


Het verzoek om te kunnen instellen hoe lang de infobalk en/of het Menu pop-upje zichtbaar zijn is op de lijst gezet. Maar, wel met een slag om de arm. Er valt nog niet met zekerheid te zeggen dat dit dan ook ingevoerd wordt, en wanneer.


Het lijkt mij heerlijk,lekker zappen zonder al de tierelantijntjes.

Hopelijk doet de KPN er meer aan dan meedenken.

Tot nu best wel tevreden,echter wacht nog op glasvezel van kpn.

Maar ik vrees dat glasvezel nog wel ff gaat duren ( 2025? ).


Het lijkt mij heerlijk,lekker zappen zonder al de tierelantijntjes.

Mij ook, maar niet zolang ik door allerlei zenders moet zappen die ik niet wil zien.

Pas als ik door mijn favorieten mag zappen, ga ik zappen.

Desnoods met tierelantijntjes.

 


Na de laatste update problemen met zappen en directe kanaal keuze.

Dus met de AB rechtstreeks 11 intoetsen zwart beeld gedurende een x aantal seconden.

Het verloopt allemaal erg traag,ook verwijderen van een opgenomen programma verloopt moeizaam.


Herstart je TV+ Box eens, Hassie? Vaak zien we dat dit helpt als dingen na een update wat moeizamer gaan.


Dat heb ik gedaan,maar tot nu toe gaat het iets beter