Goedenavond,
Ik zag dat het al vaker gebeurt is maar ook bij ons is het fout gegaan met een gehuurde film in de kpn app.
We wilden de laatste film van Harry potter kijken en deze heb ik gehuurd in de kpn tv app (Pathe thuis) op mijn telefoon. Vervolgens wilde ik de film openen op de tablet zoals ik altijd doe en stond er niet bij dat hij gehuurd is.
Ineens was dit op de telefoon ook verdwenen dus ik dacht dat er iets fout gegaan is en dus wil ik de film opnieuw huren.
Nu blijkt dat ik de 2e keer ineens een Nederlands gesproken versie heb gehuurd.
Kortom ik heb nu voor 2 films betaald waarvan de eerste wel Engels gesproken is maar deze is nergens meer te vinden in de app om af te spelen. En de optie die ik wel vind is Nederlands gesproken, maar op die manier is de film niet om aan te zien(horen).
Eerder kon ik in de app ook zien in een overzicht welke films ik gehuurd heb maar dit is sinds de laatste update verdwenen. Dus het is op het moment echt een bijna onmogelijke zoektocht om er achter te komen wat je huurt ( qua taal) en hoe ook daadwerkelijk de juiste film op het scherm te krijgen.
Is er een mogelijkheid om de gehuurde films te annuleren zodat ik toch nog de juiste kan gaan kijken? Het zijn geen schokkende bedragen maar ik vind totaal €6 wel veel te veel als je geen enkele film gekeken hebt.
Ik hoor het graag,