Skip to main content
Beantwoord

Film Gosford Park is wel gratis (plus pakket) te zien op tv-ontvanger, maar niet op desktop

• September 16, 2025
  • 5 reacties
  • 43 keer bekeken

Dag community..

Ik heb kpn plus pakket. Kan op mijn TV wél de film Gosford park zien, maar op mijn desktop niet. Dan kan ik deze alleen voor geld zien op Pathe thuis. Hoe kan dat?

Alvast dank voor je antwoord!

Beste antwoord door HeidiV

Hi ​@Peter Edmund 

Als je zoekt op gosford vind je er dan geen 2?
Ze hebben een ander plaatje, links de Pathe en rechts de Plus+ pakket versie.

Als ik op de rechter klik dan krijg ik onderstaande en dat is via het account van mijn ouders via een niet KPN netwerk op een laptop via de Firefox browser (een rechten probleem lijkt mij in dit geval onwaarschijnlijk ​@Noordzee ):

5 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • September 16, 2025

Hallo ​@Peter Edmund ,

KPN heeft voor die film alleen de rechten om die film uit te zenden via de TV-ontvanger die bij jou thuis staat. En dus niet voor een desktop die je ook buitenshuis kunt gebruiken. 

HeidiV
Topper
  • Antwoord
  • September 16, 2025

Hi ​@Peter Edmund 

Als je zoekt op gosford vind je er dan geen 2?
Ze hebben een ander plaatje, links de Pathe en rechts de Plus+ pakket versie.

Als ik op de rechter klik dan krijg ik onderstaande en dat is via het account van mijn ouders via een niet KPN netwerk op een laptop via de Firefox browser (een rechten probleem lijkt mij in dit geval onwaarschijnlijk ​@Noordzee ):

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 17, 2025

dank heidiV, zie de film nu bij Kpn plus. Ik dacht dat die twee plaatjes bij elkaar hoorden...

HeidiV
Topper
  • September 17, 2025

Graag gedaan Peter,

Vaak zijn het dezelfde plaatjes, dan ligt het i.d.d. meer voor de hand dat het 2 opties zijn.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Fantastische hulp ​@HeidiV. IK ken de film zelf niet maar hoop dat je veel kijkplezier hebt of hebt gehad ​@Peter Edmund