Skip to main content
Beantwoord

Film opgenomen maar speelt niet af

• July 10, 2025
  • 6 reacties
  • 101 keer bekeken

Ik heb een film opgenomen maar die speelt niet af. Op het meest spannende stuk was ik gestopt en wilde later verder kijken, lukt met geen mogelijkheid. De rest van de opnames kan ik wel gewoon afspelen, alleen die ene film niet. Baal als een stekker. Wat nu?

Beste antwoord door Caartje

Hi peter! 

Kpn heeft al contact opgenomen, het ligt aan de zender. Gelukkig komt er morgen overdag blijkbaar een herhaling van de film, dus hoop dat het dan wel lukt met opnemen. Wbt de film: het twilight op dinsdagavond. 😀

6 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • July 10, 2025

Wat vervelend. Welke van de circa 60 films op één avond had op welke dag opgenomen zei je?

• Auteur
  • Deelnemer
  • Antwoord
  • July 11, 2025

Hi peter! 

Kpn heeft al contact opgenomen, het ligt aan de zender. Gelukkig komt er morgen overdag blijkbaar een herhaling van de film, dus hoop dat het dan wel lukt met opnemen. Wbt de film: het twilight op dinsdagavond. 😀

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • July 11, 2025

The twilight saga: New moon 

op Paramount afgelopen dinsdag dus.

Die is morgen, zaterdag, om 14:30 in de herhaling. 🙂

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • July 14, 2025

Hi ​@Caartje, welkom bij onze community. Fijn om te zien dat PeterG je ook op weg heeft geholpen en dat er ook contact met jou is geweest. 

Is het gelukt met de herhaling van zaterdag om het alsnog af te kijken? Weinig dingen zo irritant als je midden in een verhaal blijft hangen. 😊

• Auteur
  • Deelnemer
  • July 15, 2025

Alle delen verder kunnen kijken zonder problemen, ook de herhaling gelukkig :-)

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • July 17, 2025

Alle delen verder kunnen kijken zonder problemen, ook de herhaling gelukkig :-)

Aa top, kun je het verhaal ook afsluiten ;)