Skip to main content
Beantwoord

Film1 gaat toch door per 1 augustus 2019

  • April 30, 2019
  • 50 reacties
  • 3710 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

50 reacties

  • July 1, 2019
https://www.c-law.nl/nl/blog/kpn-dwarsboomt-huwelijk-tussen-liberty-global-en-ziggo/

Film1 was al van Liberty global door de fusie moest deze verkocht worden.

Paul van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+26
  • Oud-Moderator
  • July 2, 2019
Wat ik heb begrepen is dat Film1 wel blijft bestaan. Dus waarom @An-DH dat bericht precies heeft gekregen durf ik niet te zeggen.

Forum|alt.badge.img+16
  • July 2, 2019
Wat ik heb begrepen is dat Film1 wel blijft bestaan. Dus waarom @An-DH dat bericht precies heeft gekregen durf ik niet te zeggen.

Ze zijn kijkende op de website van Film1 wel gestopt met het aanbieden van de streamingdienst, het aanmelden is niet mogelijk. De enige optie die ze nu nog bieden is via je aanbieder.

An-DH
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+5
  • Slimmerik
  • July 2, 2019


An-DH
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+5
  • Slimmerik
  • July 2, 2019
Dit is het mij toegestuurde bericht. Het viel mij al lang op dat er geen films als aanbod meer bijkomen. Voorheen kon je 2 mnd vooruit kijken wat Film1 nog ging uitbrengen. Het nieuwe aanbod stopt nu medio juli.
Mocht het alleen via Provider doorgaan dan horen we dat vast nog van KPN.

  • July 2, 2019
Ik betwijfel dat het via de providers wel door gaat, deze klanten groep hebben schijnbaar hier nog geen berichtgeving ontvangen dat is vreemd.

Alfons
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • July 2, 2019
Nog een artikel wat er op zou kunnen wijzen dat Film1 door gaat.

Bron: Nederlands MediaNieuws

https://nederlandsmedianieuws.nl/TV-en-Video/tv-en-video-nieuws/SPI-International-neemt-Film1-over/?utm_campaign=shareaholic&utm_medium=twitter&utm_source=socialnetwork

Paul van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+26
  • Oud-Moderator
  • July 3, 2019

Wat ik heb begrepen is dat Film1 wel blijft bestaan. Dus waarom @An-DH dat bericht precies heeft gekregen durf ik niet te zeggen.Ze zijn kijkende op de website van Film1 wel gestopt met het aanbieden van de streamingdienst, het aanmelden is niet mogelijk. De enige optie die ze nu nog bieden is via je aanbieder.

Ik denk dat dit de verklaring moet zijn. Alleen nog via de providers... Vandaar dat wij hier ook verder niets over communiceren, aangezien er voor onze klanten geen verandering is. En het verklaart ook het berichtje van Film1 aan @An-DH. Mijn contentcollega's geven aan dat voor zover zij weten Film1 blijft bestaan, dus daar ga ik vanuit. De streamingdienst staat hier los van, dus daar kan ik niets over zeggen.

Paul van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+26
  • Oud-Moderator
  • Antwoord
  • July 10, 2019
Nog even de bevestiging vanuit ons: de dienst blijft gewoon Film1 heten en het zal 4 lineaire zenders en een on demand filmaanbod via het tv-menu houden. Er is dus een overeenkomst gesloten met SPI (de partij die Film1 heeft overgenomen).

david_meyer25
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+2

  • July 10, 2019
Die 4 lineair of ooit 5 als dat Sundance was ken ik dat on demand via de provider wist ik niet.

Alfons
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • January 5, 2020

Wat kost Film 1 nu eigenlijk per maand?  Op de KPN site staat 9,99 Euro, maar toen ik het via het menu met de afstandsbediening wilde toevoegen zag ik ineens dat het 14,99 Euro kostte.


Alfons
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • January 5, 2020

Vervolg: misschien kan iemand me het volgende uitleggen?  Ik heb Film 1 inmiddels toch maar via het menu besteld en inmiddels werkt het. Ik kreeg een mail met het nieuwe maandbedrag en het is inderdaad 14,99 Euro.

Op de site staat toch echt 9,99 euro en ook dat je nog 5 euro korting krijgt als je tevens mobiel en thuis van KPN hebt. Dat heb ik!

Wordt ik nu 10 euro per maand genaaid of snap ik iets niet? 


wjb
Wijsgeer
  • January 5, 2020

Welk abonnement heb je op dit moment?

Ook ik zie Film1 voor €14,99 staan bij mijn Internet en TV abonnement.

 


Anneke-Anna
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • January 6, 2020

Welk abonnement heb je op dit moment?

Ook ik zie Film1 voor €14,99 staan bij mijn Internet en TV abonnement.

 

Ik ben hier ook wel benieuwd naar

 

 Bron

 

*toevoeging,

In mijnkpn staat het film1 pakket ook voor €9,99

 

 


wjb
Wijsgeer
  • January 6, 2020

Het lijkt er dus op dat het Film1 pakket bij de oude abonnementen (Alles-in-1 en Internet en TV) €14,99 kost en bij KPN Hussel €9,99.

Dat is nogal een verschil waar ook ik wel een verklaring voor zou willen horen.

De tekst omtrent die €5,- entertainment korting vind ik nogal misleidend. Het lijkt er net op alsof je die voor het Film1 pakket krijgt, ongeacht de andere pakketten die je al afneemt terwijl daar al een pakket tussen zou kunnen zitten waarvoor je die entertainmentkorting al hebt gekregen.


Anneke-Anna
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • January 6, 2020

 

De tekst omtrent die €5,- entertainment korting vind ik nogal misleidend. Het lijkt er net op alsof je die voor het Film1 pakket krijgt, ongeacht de andere pakketten die je al afneemt terwijl daar al een pakket tussen zou kunnen zitten waarvoor je die entertainmentkorting al hebt gekregen.

Die €5 entertainment korting had ik inderdaad ook al benoemd (via twitter) dat dit niet helemaal ‘eerlijk’ overkomt. 


Alfons
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • January 6, 2020

Dat Hussel heb ik niet en op hun site staat bij die 9,99 helemaal niet dat dat alleen geld als je Hussel hebt.

Maar goed, ik zeg het anders wel weer op. Ik wacht mijn eerste factuur even af.

Bedankt allen zover. 👍


  • January 6, 2020

Goed mogelijk dat de €14,99 nog de Sony prijs is. De € 9,99 de prijs van de nieuwe eigenaar.


Dennis Overbeek
Wijsgeer

Ik heb het ook even gecheckt, zowel bij MijnKPN als bij de interactieve TV waar ik het pakket op de ontvanger zie is € 14,99 per maand, en niet € 9,99 per maand. 


Alfons
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • January 6, 2020

@wjb 

Het lijkt er dus op dat het Film1 pakket bij de oude abonnementen (Alles-in-1 en Internet en TV) €14,99 kost en bij KPN Hussel €9,99”.

Ik heb net nog even gekeken op de site en dat klopt dus. Ik heb gewoon niet gezien dat er boven die 9,99 “Bij KPN Hussel” staat. Dom van me.

Ik ga me toch maar eens verdiepen wat dat Hussel is en anders kan ik Film 1 op 4 februari weer opzeggen. Ik heb het ooit gehad en heb inmiddels gezien dat het aanbod van films destijds van een hoger niveau was.


wjb
Wijsgeer
  • January 6, 2020

 

Het lijkt er dus op dat het Film1 pakket bij de oude abonnementen (Alles-in-1 en Internet en TV) €14,99 kost en bij KPN Hussel €9,99”.

Ik heb net nog even gekeken op de site en dat klopt dus. Ik heb gewoon niet gezien dat er boven die 9,99 “Bij KPN Hussel” staat. Dom van me.

Ik vraag me dan wel af waarom Film1 bij de oude abonnementsvormen €14,99 kost en bij KPN Hussel €9,99, het is volgens mij immers hetzelfde Film1 pakket.

 

Ik hoop dat iemand van KPN daar wat uitleg over kan geven. @Paul_?


Paul van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+26
  • Oud-Moderator
  • January 6, 2020

Het lijkt er dus op dat het Film1 pakket bij de oude abonnementen (Alles-in-1 en Internet en TV) €14,99 kost en bij KPN Hussel €9,99.

Dat is nogal een verschil waar ook ik wel een verklaring voor zou willen horen.

Dit klopt. Bij oude pakketten €14,99, en bij Hussel €9,99. Net als dat het Pluspakket bij Hussel €6,99 en €9,99 bij de oude pakketten kost. Ik heb geen specifieke verklaring voor de verschillen, dus ik kan niet zeggen waar het verschil exact zit. Bij Hussel zijn vele dingen veranderd qua kosten en abonnementsopbouw. Sommige dingen worden duurder, andere wat goedkoper.


wjb
Wijsgeer
  • January 6, 2020

Ik heb geen specifieke verklaring voor de verschillen, dus ik kan niet zeggen waar het verschil exact zit.

Is er iemand anders binnen KPN die dit verschil wel kan verklaren?


Tycha
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • January 6, 2020

Inderdaad heel vreemd dat je met een iets ouder abonnement, meer moet betalen voor hetzelfde, trouwe klanten staan weer in de kou?