Skip to main content
Beantwoord

Films op tv niet zichtbaar op startscherm TV+

• March 13, 2025
  • 7 reacties
  • 85 keer bekeken

Ik heb "films op tv" aangevinkt voor weergave op mijn startscherm. 

Helaas werkt dat, ook na diverse keren aanvinken en uitvinken, niet. Andere onderdelen aanvinken werkt wel.

De ontvanger heeft de meest recente launcher 1.180.3.

Afgelopen weekend heb ik de ontvanger teruggezet naar de fabrieksinstelling.

Ook geen verbetering. 

Hebben jullie een oplossing??

Beste antwoord door AaWee

Bedankt voor de reacties. 

Het werkt inmiddels al weer een week of wat 😀

Hier kan wat mij betreft een slotje op.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • March 13, 2025

Hmm, ik zie nu ook dat er tussen staat “films die op tv komen”.

Dat is helaas nog niet beschikbaar.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • March 14, 2025

HI ​@AaWee

Fijn om te zien dat je op weg bent geholpen door PeterG, waarvoor dank. Films die op tv komen is inderdaad nog niet beschikbaar.

Wél kun je wel zien welke films al uitgezonden zijn en gelijk ook terug kunt kijken. Hopelijk is dit een alternatief. 

• Auteur
  • Helper
  • March 16, 2025

Bedankt voor jullie reacties. 

Aan de ene kant ben ik hier mee geholpen (ik weet nu waarom het niet werkt), aan de andere kant niet (omdat het niet werkt).

Voor mij is het terugkijken geen alternatief. De interessante films die komen neem ik op. Scheelt per film gemiddeld een half uur tot 3 kwartier reclame kijken. 

@Alex van KPN enig idee wanneer dit wel gaat werken?

Groet,

Arthur

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • March 16, 2025

Er zijn 10 tallen films per dag. Zelfs via het overzicht (in de Arris VIP2952) zag ik er vele over het hoofd.

In de gids herken je ze ook gauw genoeg. Ook aan de hand van de tijd. TV series zijn vaak 50 minuten tot 1 uur (45 min + reclame). Films een stuk langer. De films op tv, zeker die op de commerciële zenders, zijn over het algemeen ook niet echt topfilms. Wat oudere films zijn vaak niet eens HD bij die zenders.

Bij Ziggo zie ik zo'n overzicht helemaal niet, maar mogelijk wel via de Next Mini.

Ziggo GO

Verder kun je voorlopig vooralsnog hier vooruit kijken voor Films op TV.

https://www.filmtotaal.nl/films-op-tv

https://www.filmvandaag.nl/filmsoptv

Hoop je hiermee een beetje geholpen te hebben voor nu.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • March 18, 2025

@Alex van KPN enig idee wanneer dit wel gaat werken?

Ik kan niets zeggen over of en wanneer dit gaat komen, het is wél in onderzoek bij het TV team. Meer informatie heb ik op dit moment helaas niet. 

Dit is een goede tip van Peter, ik gebruik die site ook om dit te bekijken. Het leuke van die site is dat je met een account ook een eigen kijklijst kan maken, ook van alle streamingsdiensten. Je kunt zelfs zien wat er per dag wordt toegevoegd aan de streamingsdienst. 

Fred_
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+6
  • TV Expert
  • March 31, 2025

Beste ​@AaWee 

Voor “Films die op TV komen” stond vanwege de overgang naar de nieuwe EPG leverancier de metadata helaas nog niet goed ingesteld. Dat is nu hersteld.

Wanneer je de “Films die op TV komen” lane even uitzet en weer aanzet moet de lane zichtbaar zijn.

Bedankt voor melden!

• Auteur
  • Helper
  • Antwoord
  • May 7, 2025

Bedankt voor de reacties. 

Het werkt inmiddels al weer een week of wat 😀

Hier kan wat mij betreft een slotje op.