Skip to main content

Formule 1 leeft volop in onze community… en dat is niet zo gek. De snelheid, de strategie, het spektakel: het blijft mooi om te zien hoe de coureurs tot het uiterste gaan. En wij kijken natuurlijk graag mee! Afgelopen week deelden we nog het toffe verhaal van community lid ​@RBxx, die vorig jaar onze F1 competitie won en als prijs drie rondjes over het circuit van Zandvoort mocht scheuren. Een ervaring om nooit te vergeten! 

Viaplay TV nu bij KPN: en dat vieren we!

Heb je onze aankondiging, de KPN Nieuwsbrief en onze blog al gelezen? Vanaf nu vind je Viaplay TV in het Basispakket van KPN. En dat vieren we meteen goed:

Exclusief bij KPN: kijk Formule 1 GP van Emilia-Romagna 2025 op kanaal 51

Goed nieuws voor dit weekend: de Formule 1 race in Italie is eenmalig kosteloos live te zien bij KPN! 
Op zondag 18 mei om 15:00 uur kijk je de race live via kanaal 51, speciaal beschikbaar voor iedereen met KPN TV. Je hoeft dus niets extra's te doen: alleen zorgen dat je klaarzit! 

Dit is een unieke kans om zonder extra abonnement live te genieten van de actie op het historische circuit van Imola. Mis het niet! 

Meer F1? 

Dat kan, met Viaplay bij KPN: lees hier waarom je kiest voor Viaplay bij KPN!
Wil je het Formule 1 seizoen op de voet volgen en zelf voorspellen wie de races wint? Doe dan mee met de De Grote KPN F1-competitie in onze community! Elke race kun je jouw voorspelling doorgeven, punten scoren en natuurlijk kans maken op een mooie prijs!

Deel je voorspelling!

• Ga je zaterdag kijken?
  • En met wie kijk jij de race?

Laat het hieronder weten in de reacties! Ready? Set… Go! 

Wanneer komt het ViaPlay standaard naar kpn, ipv basis?

@brandmail  Als we het nu niet aanbieden, is het (nog) niet beschikbaar. Verandert dat in de toekomst, dan laten we het natuurlijk zo snel mogelijk aan al onze klanten en community leden weten.

Ondertussen kun je hier lezen dat we Viaplay TV+ gaan aanbieden,. Binnenkort meer nieuws daarover! Dus houdt deze kanalen in de gaten. 

Wanneer komt het ViaPlay standaard naar kpn, ipv basis?

Maak via http://f1.com/viaplay een account aan bij f1tv. Gratis gekoppeld met je Viaplay account. Dan kijk je reclamevrij voor de prijs van Viaplay Basis. En je kunt ook nog alle films en series bij Viaplay kijken. ​@brandmail .

Leuk nieuws voor de F1-fans! Ik denk dat ik ‘m zaterdag ook nog even aan ga doen op kanaal 51, nu die kans er toch is. 😀

Ik denk wel dat één duidelijk overzicht van alle verschillende soorten Viaplay abonnementen gewenst is. Door de komst van een gratis TV kanaal in het basispakket en binnenkort het betaalkanaal, klopt dit niet meer: (toch?)

Hier wordt alleen gesproken over de DIW7022, terwijl er nu ook een Soundbox is. Spreek je wellicht ook een nieuw publiek aan: De F1 ervaar je met de Soundbox alsof je er zelf bij bent!

Ik denk overigens dat deze melding inmiddels in winkelmand ook weg kan:

Verder als ik dus goed begrijp heb je straks:

• Gratis kanaal Viaplay TV voor alle KPN TV+ klanten, vergelijkbaar met ESPN 1 (gratis)
  • Betaalkanaal Viaplay TV+, vergelijkbaar met ESPN 2,3,4 (€16,99)

Of je kiest voor streamingdienst Viaplay Nederland (vergelijkbaar met Netflix of Videoland):

• Viaplay Basis (met advertenties) → Via KPN aan te schaffen (€19,99)
  • Viaplay Standaard (zonder advertenties) → Vanaf medio mei via KPN, nu alleen via Viaplay zelf aan te schaffen (€21,99)

Via de streamingdienst kijk je ook F1, maar alleen via de mobiele app of Smart TV app. Of je cast het naar je TV. En je hebt toegang tot F1 Pro én al het andere aanbod op de streamingdienst van Viaplay.

Heeft het gratis TV kanaal ook advertenties tijdens de race? En zal het betaalkanaal dat hebben?

Heeft het gratis TV kanaal ook advertenties tijdens de race? En zal het betaalkanaal dat hebben?

Ja. Tijdens de vrije training hadden ze (ook) splitscreen reclame ​@ikheetjeff .

Het kanaal Viaplay TV+ verwacht ik ook met splitscreen reclame. 

Ja. Tijdens de vrije training hadden ze (ook) splitscreen reclame ​@ikheetjeff .

Het kanaal Viaplay TV+ verwacht ik ook met splitscreen reclame. 

Het staat op de website van ViaPlay

Bij F1 kunnen advertenties worden getoond in een split screen omgeving op zorgvuldig geselecteerde momenten (bijvoorbeeld tijdens de inzet van een Safety Car) waarbij je nog steeds de race kunt zien.

Het staat op de website van ViaPlay

Bij F1 kunnen advertenties worden getoond in een split screen omgeving op zorgvuldig geselecteerde momenten (bijvoorbeeld tijdens de inzet van een Safety Car) waarbij je nog steeds de race kunt zien.

Heb je linkje, ​@TDN? Ergens zou je denken dat de betaalzender Viaplay TV+, net zoals Viaplay Standaard zonder advertenties tijdens de race moet zijn.

Heb je linkje, ​@TDN? Ergens zou je denken dat de betaalzender Viaplay TV+, net zoals Viaplay Standaard zonder advertenties tijdens de race moet zijn.

A.u.b

https://commercial.viaplaygroup.com/live-sport-van-wereldniveau

Hoi, allemaal interessante vragen en ik heb de exacte informatie hier helaas nu niet tot mijn beschikking. 

Uiteraard speel ik dit door naar de juiste mensen en we gaan dit allemaal even netjes op een rijtje zetten voor jullie.  

Thanks, maar dit gaat over de streamingdienst. Ik ben erg benieuwd of het ook op Viaplay TV en de betaalzender zal gebeuren. De gratis zender klinkt nog logisch, de betaalzender (in mijn ogen) minder.

Uiteraard speel ik dit door naar de juiste mensen en we gaan dit allemaal even netjes op een rijtje zetten voor jullie.  

Thanks ​@Erwin van KPN!

Thanks, maar dit gaat over de streamingdienst. Ik ben erg benieuwd of het ook op Viaplay TV en de betaalzender zal gebeuren. De gratis zender klinkt nog logisch, de betaalzender (in mijn ogen) minder.

Gratis zender toont tot nu toe geen Live F1, alleen samenvatting, training, kwalificatie en praatprogramma's , dat is kanaal 13 bij Ziggo/Odido. Op zondag kom het eerst een Live race

Viaplay TV op kanaal 51 is betaald Viaplay, afhankelijk welke je abonneert, is dezelfde kanaal als streaming. Aangezien je Viaplay Standard nog niet kan kopen bij KPN, neem ik aan, dat op zondag Imola de Viaplay Basis (of gratis Viaplay) is.

Gids Gratis Viaplay TV Zondag

Dit weekend staat die zender dus open voor iedereen, ik hoop dat iedereen een mooie race te zien krijgt 🙂

Dit weekend staat die zender dus open voor iedereen, ik hoop dat iedereen een mooie race te zien krijgt 🙂

De zender (Viaplay TV, 51) staat altijd open voor iedereen. Want deze zit in het basispakket.  

De zender is deze week bij veel providers toegevoegd, kpn en nog 15 kleinere providers de dag erna. Om dat te vieren en de zender bekendheid te geven zendt Viaplay het volledige Formule 1 weekend deze keer ook uit via dat open kanaal. Ook het raceweekend van Zandvoort zal hier te zien zijn.

Alle races zijn te zien op betaald kanaal. Via Viaplay online en, later nog, via Viaplay TV+.

Hi allemaal, de wedstrijd van vanmiddag is kosteloos te zien op Viaplay kanaal 51. 

Kun je het kanaal niet vinden? Haal dan even je TV-ontvanger 20 seconden van de stroom en sluit ’m weer aan. Meestal is het probleem daarmee zo opgelost. Zie je de zender nog niet? Controleer dan of de zender wel zichtbaar is in je zenderlijst. 

Veel kijkplezier gewenst! 🏎️

Ik heb Zaterdag 17 Mei eventjes direct gekeken naar kanaal 51, zag daar de nederlandse commentators in de studio zitten. Echter ik had geen in om naar dat geoudehoer te luisteren dus heb ik de kwalificatie opgenomen. Wat denk je: Ik kijk nu naar een Duitse zender met duits commentaar. Ik weet niet of dat bij de directe uitzending ook het geval was ?? Maar het is raar. Vandaag 18 Mei, ga ik het weer proberen om de race te kijken. Ik kijk de start live en de rest via de opname wat ik gepland heb. Ben benieuwd….

Ik heb Zaterdag 17 Mei eventjes direct gekeken naar kanaal 51, zag daar de nederlandse commentators in de studio zitten. Echter ik had geen in om naar dat geoudehoer te luisteren dus heb ik de kwalificatie opgenomen. Wat denk je: Ik kijk nu naar een Duitse zender met duits commentaar. Ik weet niet of dat bij de directe uitzending ook het geval was ?? Maar het is raar. Vandaag 18 Mei, ga ik het weer proberen om de race te kijken. Ik kijk de start live en de rest via de opname wat ik gepland heb. Ben benieuwd….

Kijk ik nu terug de kwalificatie zie ik op de PC versie wel Nederlands commentaar!!!! Raar toch.

Als ik op de TV terug kijk krijg ik nu ook de NL commentaar, helemaal vreemd.

Hoi ​@MelskeH 

De kwalificatie en race is ook op de Duitse RTL. Misschien dat per ongeluk opgenomen? Die zit op 47 dus vlak bij 51.

Als ik nu “terugkijk via de gids” krijg ik gewoon de kwalificatie van Viaplay TV.

En welk geouwehoer? De voorbeschouwing? Die kijk ik ook nooit. Deed ik ook al niet bij Ziggo Sport.

En ik ben blij van Olav Mol af te zijn.

Wat zag dat er spannend uit, die start/inhaalactie van Verstappen! 😅🫣

Wat had hij inghaald? De safety car?

Wat had hij inghaald? De safety car?

Piastri, die weg is gezakt nu. Max aan de leiding met bijna 10 sec voorsprong! Een beetje spanning weer. 😁

Ik ben bij de eerste reclame direct geswitched naar F1TV. Beeld is ook iets mooier!

Sparta - PSV : 1-1 Gjivai Zechiël

Je zal maar een abo hebben op viaplay en worden geconfronteerd met een split screen, ongelooflijk.

Sparta - PSV 1-​​@TDN 

Ik dacht dat Oscar zich op dat punt alleen druk hoefde te maken over Russell, maar Max kwam als een duvel uit het doosje aan de buitenkant. Prachtige actie. En P2&3 aan de finish is voor beide kampioenschappen voor 'ons’ nog steeds erg goed 😁

Reageer