Skip to main content

Formule 1-race Abu Dhabi gratis te kijken op Ziggo Sport Totaal bij KPN

• 8 december 2021
  • 85 reacties
  • 20870 keer bekeken
Formule 1-race Abu Dhabi gratis te kijken op Ziggo Sport Totaal  bij KPN
Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

85 reacties

ik heb gelukkig kunnen kijken  was er blij mee

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 13 december 2021

Gistermiddag GEEN gratis F1 kunnen kijken op 233,boos.

*Admin: samengevoegd met topic.

Erik van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 28412 reacties
  • 13 december 2021

Wat was er aan de hand dan, @Reinardo, kreeg je een foutmelding?

RonM
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • 15 reacties
  • 17 december 2021

Kan iemand mij vertellen hoe dit gecommuniceerd is? Ik vernam dat Ziggo sport het uitzond, en dat is een betaalzender, en die heb ik niet. Ben wat anders gaan doen en heb pas later ontdekt dat ik het wel had kunnen zien! Ik heb geen e-mail of bericht via TV ontvangen.

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 17 december 2021
Erik_ schreef:

Wat was er aan de hand dan, @Reinardo, kreeg je een foutmelding?

Sorry Erik voor mijn late reactie.

Ik kreeg die zender 233 niet ,wel 267 daar sprong hij naar toe, alle zenders na gekeken niets.

Jasper van KPN
Moderator
  • Auteur
  • Moderator
  • 16208 reacties
  • 17 december 2021
RonM schreef:

Kan iemand mij vertellen hoe dit gecommuniceerd is? Ik vernam dat Ziggo sport het uitzond, en dat is een betaalzender, en die heb ik niet. Ben wat anders gaan doen en heb pas later ontdekt dat ik het wel had kunnen zien! Ik heb geen e-mail of bericht via TV ontvangen.

Hoi Ron, er is inderdaad geen bericht gestuurd via de tv-ontvangers. Het is van te voren aangekondigd op onze site (Gratis de Formule 1 race van Abu Dhabi kijken op Ziggo Sport Totaal bij KPN), hier op het forum (dit topic) en het is als het goed is meegenomen in de nieuwsbrief. Ook zag ik dat enkele nieuwssites het genoemd hebben n.a.v. een persbericht. Het bericht via de tv-ontvangers kan daar een goede toevoeging op zijn, voor een groter bereik. Ik zal die doorgeven zodat het bekeken kan worden als optie voor een eventuele volgende keer! 

Reinardo schreef:

Ik kreeg die zender 233 niet ,wel 267 daar sprong hij naar toe, alle zenders na gekeken niets.

De zenders zijn nu niet meer beschikbaar, dus het is een beetje mosterd na de maaltijd. Maar had je gekeken of de zenders verborgen zijn, en/of de tv-ontvanger een frisse start gegeven? Mocht je een volgende keer zoiets ervaren kan je die stappen doen.

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Wijsgeer
  • 12965 reacties
  • 3 januari 2022

Ik ben nu benieuwd wat 2022 gaat brengen.

Ik hoop wel dat het net zo spannend wordt als in 2021.

Alleen via ViaPlay straks. 

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • 12863 reacties
  • 3 januari 2022

Ik hoop het. Al was ik denk ik een van de weinigen die de kampioensrace niet gezien heeft. Geef mij maar de MotoGP.

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Wijsgeer
  • 12965 reacties
  • 12 januari 2022

Volgens mij kan deze topic gesloten worden en hoeft hij ook niet meer als speciale topic gemerkt te zijn. 

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
joop2011 schreef:

Volgens mij kan deze topic gesloten worden en hoeft hij ook niet meer als speciale topic gemerkt te zijn. 

Ben ik met je eens, thanks voor het seintje!