Skip to main content

Wanneer ik via het hoofdscherm van TV+ via pijltje hoog naar het menu ga en daarna naar de instellingen, worden niet alleen de instellingen geopend. Op de achtergrond wordt op dat moment oon cd TV-gids geopend. Ook komt het voor wanneer er TV wordt gekeken en via het menu de instellingen worden geopend dat het instellingen menu wordt geopend en tegelijkertijd op de achtergrond het hoofdscherm.

een en ander gebeurt ook na herstart of spanningsloos maken van de TV+-box.

Zie net dat het onderwerp van mijn bericht niet klopt. Moet zijn: “Fout bij het openen van instellingen op de TV+ box”


Hi @jackkuipers! Gek dat dit gebeurt als je naar de instellingen gaat. 😕

Wat als je de TV+ Box reset uitvoert? Gaat het daarna wel goed?


Reset is uitgevoerd via het gaatje achterop de tv+ box. Bij het openen van instellingen gaat op de achtergrond het beeld van live-tv naar startscherm. Tv-gids heb ik niet meer gezien.


Check. Kun je een foto sturen van hoe het eruit ziet als je naar de instellingen gaat? Dan heb ik er een beeld bij.


Foto-1: Zender aangekozen via het start-scherm. Vanuit Live-tv via pijltje hoor naar Instellingen gegaan.

Foto-2: Zender aangekozen vanuit de gids. Vanuit Live-tv via pijltje hoor naar Instellingen gegaan.

Foto-3: Dit is een hele vreemde voor mij onbekende situatie. Ik had live-tv gekozen vanuit het start-scherm en ben vanuit daar naar instellingen gegaan. Het instellingen scherm heeft ongeveer twee minuten gestaan, oorzaak toilet bezoek 😊. Weer aangekomen in de woonkamer stond de TV op bovenstaande situatie. Het scherm of app die naar voren is gekomen ken ik niet

 


Dat laatste scherm is een scherm uit de NPO app.


Hmm, dan is het nog vreemd dat de NPO app automatisch is gestart.


Hmm, dan is het nog vreemd dat de NPO app automatisch is gestart.

Klopt, die TV+ Box is nog verre van "bug-free". Er zijn meerdere meldingen van spontaan startende apps.


Heel vreemd en inderdaad apart beeld om zo naar te kijken. Heel erg bedankt voor de foto's! Ik neem ze mee in de feedback richting de ontwikkelaars. Houd onze Product Updates in de gaten, zodra er een nieuwe update voor TV+ komt zullen we het daar melden en hopelijk krijgen we dit dan ook snel opgelost. Dank voor het melden!


Is dit recentelijk nog voorgekomen, @jackkuipers? Ik vermoed namelijk dat dit samenhing met de bug die ervoor kon zorgen dat de preview uit de rechterbovenhoek door ander beeld heenkwam. Dat is opgelost in deze update:

 


Het automatisch openen van een App heb ik niet meer gezien.

Wel wordt op de achtergrond van het instellingen menu (gestart vanuit live-tv) op de achtergrond of het startscherm geopend of de gids.

 


Het automatisch openen van een App heb ik niet meer gezien.

Wel wordt op de achtergrond van het instellingen menu (gestart vanuit live-tv) op de achtergrond of het startscherm geopend of de gids.

 

Mooi, dat scheelt (dat van de app). De rest heb ik naar gekeken en dat is hoe het hoort, @jackkuipers. Het menu kan niet weergegeven worden over live tv. Dus als je de instellingen opent, dan ga je terug naar het scherm waar je daarvoor was. En dat zal dan het hoofdscherm zijn, of de gids, afhankelijk van hoe je de zender gekozen hebt.


Oké, hartelijke dank voor het meedenken.

groet.