Bij het activeren van de 2e tv ontvanger (vip5202) krijg ik een foutcode 27. Ik heb gechecked en ik heb 2 ontvangers in mijn abonnement. Enig idee hoe dit op te lossen?
Heeft u de ontvanger al een keer gereset?
Bedoel je aan en uit door de stekker uit het stopcontact te halen? Of een fabriek reset. Die laatste lukt niet, kom steeds in het activatie scherm waar je je abonnements nummer en pincode moet opgeven
Een fabrieksreset kunt u als volgt doen. Laat even weten of het gelukt is.
Heeft die ontvanger een tijd in de kast gelegen? Of heb je hem nog maar net?
Je hebt nog een andere ontvanger? Die werkt weg goed? Is dat ook een 5202?
Gelukt, maar nog steeds fout27 tijdens activatie...
Heeft die ontvanger een tijd in de kast gelegen? Of heb je hem nog maar net?
Je hebt nog een andere ontvanger? Die werkt weg goed? Is dat ook een 5202?
In de kast gelegen inderdaad. Beneden hebben we dezelfde en die doet het wel gewoon
Tijdens opstarten gaat ie software downloaden en upgraden. 75% in het proces krijg ik het scherm met abonnement nummer en pincode. Als ik die opgeef en activeer ontvanger druk krijg ik fout27
Ik het serienummer van de ontvanger in mijn profiel gezet. Denk dat er een mismatch is met het kpn systeem. In de knp app zie ik de ontvanger in de woonkamer staat (de andere vip5202) , die werkt, en een hele andere (vip2952) die we helemaal niet hebben...
Hallo
Dan moet er administratief iets aangepast worden.
Je kunt dan het beste een andere methode kiezen voor contact met de klantenservice. Plan hiervoor makkelijk zelf een terugbelafspraak. Dan bellen ze jou per direct (indien doordeweeks tijdens kantooruren) of op een moment dat het jou uitkomt. Facebook en X zijn alternatieven.
Ik ga bij een collega navragan waarom deze ontvanger is blokkeerd en niet die VIP2952, want volgens mij hoort je wel 2 VIP5202 ontvangers te hebben, aangezien je zowel het 4K pakket als het opnamen pakket hebt. Dus ik ben er mee bezig. Hopelijk kan mijn collega morgen meer vertellen.
Aha, ja die oude moet er gewoon uit. Die heb ik niet meer. Vanochtend 3 kwartier met iemand van kpn aan de lijn gehangen....conclussie. Ruil het kastje maar om in de winkel...dat is nog niet gebeurd want ze hadden deze niet op voorraad. Krijg nu 2 nieuwe ontvangers opgestuurd. Dan nog moet die oude eruit gehaald worden anders hou ik hetzelfde probleem
Ik ga bij een collega navragan waarom deze ontvanger is blokkeerd en niet die VIP2952, want volgens mij hoort je wel 2 VIP5202 ontvangers te hebben, aangezien je zowel het 4K pakket als het opnamen pakket hebt. Dus ik ben er mee bezig. Hopelijk kan mijn collega morgen meer vertellen.
Bedankt voor het uitzoeken!
Je krijgt nu 2 nieuwe ontvangers opgestuurd. Da klinkt niet logisch. Heeft de KPN medewerker je misschien omgezet naar de nieuwe abonnementsvorm? Dan krijgt je 2 DIW 7022 ontvangers. Dat lost het probleem natuurlijk ook op. Maar dat is misschien niet wat je wil.
Je krijgt nu 2 nieuwe ontvangers opgestuurd. Da klinkt niet logisch. Heeft de KPN medewerker je misschien omgezet naar de nieuwe abonnementsvorm? Dan krijgt je 2 DIW 7022 ontvangers. Dat lost het probleem natuurlijk ook op. Maar dat is misschien niet wat je wil.
Ze hebben het abonnement inderdaad verlengd.. Sorry had ik er niet bijgezet
@Jeroen-bart Engelen Nog nieuws hierover? Ik zie in de KPN app nog steeds de oude ontvanger (VIP2952) ook staan. Als het goed is krijg ik zo twee nieuwe ontvangers, maar ik ben bang dat ik dan hetzelfde probleem hou ?
Aha, ja die oude moet er gewoon uit. Die heb ik niet meer. Vanochtend 3 kwartier met iemand van kpn aan de lijn gehangen....conclussie. Ruil het kastje maar om in de winkel...dat is nog niet gebeurd want ze hadden deze niet op voorraad. Krijg nu 2 nieuwe ontvangers opgestuurd. Dan nog moet die oude eruit gehaald worden anders hou ik hetzelfde probleem
Het probleem is met de nieuwe tv ontvangers opgelost.
Bedankt allemaal !
Top, goed om te horen, baskl!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.