Skip to main content

Sinds enkele weken krijg ik de foutcode 3016 bij tv kijken op KPN iTV en daarna stopt de uitzending, alles al geprobeerd, niets helpt, erg vervelend.

Komt hier een oplossing voor?

admin: titel aangevuld ivm vindbaarheid 

ik krijg steeds de melding '’ foutcode3016'’ en moet ik het programma steeds opnieuw opstarten.

terwijl ik tv kijk op mijn laptop,dit gebeurt een paar keer per programma dat ik kijk.

ik heb wel adblock geinstalleerd en dacht dat het daaraan lag en heb deze verwijderd maar het probleem blijft.

 

*Admin: topic verplaatst naar juiste board


Hoi @Syberia​​​​@pinkeltje8! Bedankt voor het melden van dit probleem!

We hebben meerdere meldingen ontvangen en hebben het in onderzoek. Willen jullie de volgende vragen eens beantwoorden? Jullie antwoorden geven wij door aan ons iTV online team!

  • Vanaf wat voor apparaat gebruik je iTV online?
  • Gebruik je de site tv.kpn.com of gebruik je de iTV online app, waarbij je deze foutmelding ziet?
  • Wanneer krijg je deze foutmelding te zien? Direct bij live tv kijken, of bij een bepaald programma of bepaalde functie zoals terugkijken? 
  • Hoe gaat het als je het probeert vanaf een ander apparaat?
  • Maakt het verschil als je een andere internetbrowser probeert? Denk aan Google Chrome of Mozilla Firefox bijvoorbeeld.

  • Vanaf wat voor apparaat gebruik je iTV online? vanaf de PC (snelheid 120mbit/sec)
  • Gebruik je de site tv.kpn.com of gebruik je de iTV online app, waarbij je deze foutmelding ziet? tv.kpn.com site
  • Wanneer krijg je deze foutmelding te zien? Direct bij live tv kijken, of bij een bepaald programma of bepaalde functie zoals terugkijken? live tv kijken en terug kijken, bij alle programma's 
  • Hoe gaat het als je het probeert vanaf een ander apparaat? op mijn telefoon (Samsung S21) met de KPN iTV app geen problemen.
  • Maakt het verschil als je een andere internetbrowser probeert? Denk aan Google Chrome of Mozilla Firefox bijvoorbeeld.Met een andere browser (Firefox) het zelfde probleem. 

Bedankt voor jouw antwoorden, @Syberia

Het probleem speelt dus op je PC als je tv.kpn.com gebruikt, probleem speelt niet op je mobiel via de KPN iTV app.

En als je op jouw mobiel naar tv.kpn.com gaat: werkt het dan wel of niet?
Ben je op de PC verbonden met een VPN verbinding? In een soortgelijk topic hielp het een klant om de wifi verbinding opnieuw in te stellen op het apparaat:
 

 


Speelt het probleem nog steeds? Heb je al een kans gehad om naar het bovenstaande te kijken?


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat het probleem opgelost is. Anders hoor ik het graag!