Skip to main content

Ook hier “Foutcode 3016: extra beeldscherm, maar gebruik geen extra scherm“. ESPN. Mac mini M2. macOS 14.4.1.

Hoi @thehexx, welkom op onze community! 
Ervaar je dit issue nog steeds? Kun je dit wat meer toelichten?

  • Je probeert via tv.kpn.com te kijken denk ik?
  • Heb je dit op alle zenders?
  • Hoe is je apparaat aangesloten?
  • Zit je op je thuisnetwerk?
  • Kun je een screenshot delen van de foutmelding?

  • Ja tv.kpn.com
  • Ik heb vanzelfsprekend niet alle zenders geprobeerd. Beetje rare vraag. 
  • Aangesloten op wat? Helpt het als ik aangeef dat alle andere functies die netwerktoegang vereisen, inclusief alle streamingdiensten, probleemloos functioneren?
  • Ja
  • Nee, die heb ik niet. Maar het is hetzelfde plaatje als honderden anderen die hetzelfde probleem hebben gemeld. 

Bedankt voor je reactie @thehexx

Met de vraag of je het op alle zenders hebt bedoel ik eigenlijk het tegenovergestelde. Krijg je deze melding op verschillende zenders of op een of meerdere specifieke zenders?

Hoe heb je je Mac Mini aangesloten zitten op je experiabox? Is dat via Wi-fi of met een internetkabel? Gebruik je nog andere netwerkapparatuur zoals versterkers, switches of routers? Kun je dit toelichten?


Ik kreeg de melding op ESPN. Ik weet niet meer of ik andere kanalen heb geprobeerd. De mac is via wifi verbonden. Wifi is een Fritzbox mesh netwerk. 


Duidelijk, ervaar je dit ook op andere apparaten? Is het mogelijk je mac mini ook eens met een ethernetkabel kunnen verbinden met je Fritz!box om te kijken of dat verschil geeft?

Edit: Daarnaast ben ik nog wel benieuwd welke browser je gebruikt. Kun je ook een andere proberen en je cookies te verwijderen? En of je dit ook bij opnames/on demand hebt.


Reageer